Prodeko-seminaari: Navigating Responsibility and Growth

Seminaarissa keskustellaan keinoista kehittää organisaatioita, johtajuutta ja teollista toimintaa nykyisessä maailmantilanteessa kestävämmän yhteiskunnan ja liiketoiminnan rakentamiseksi tulevaisuudessa.
Prodeko seminar Navigating Responsibility and Growth takes place on 6 May, 2022.

Ajankohtainen teema ”Navigating Responsibility and Growth” kokoaa yhteen teollisuuden, yrittäjyyden, tutkimuksen ja koulutuksen keskeiset vaikuttajat sekä opiskelijat keskustelemaan kasvun ja vastuullisen liiketoiminnan kehittämisen kysymyksistä.

Seminaarilinkki https://aalto.zoom.us/j/69319799745 - tervetuloa!

• Aalto University greetings by Ossi Naukkarinen, Vice Presidentfor Research
  • Sustainability transforming business by Kaisa Hietala, Board member of Exxon Mobil
  • Driving growth during Covid and War in Ukraine by Sammeli Sammalkorpi, CEO and Co-Founder of Sievo

• Fireside chat with
    Kaj Hagros, Managing Partner at Redstone Nordics
    Juha Leppänen, Chief Executive at Demos Helsinki
    Johanna Pynnä, Head of Corporate Strategy at Kemira
    Panu Vuorela, Partner at Vaaka Partners

Seminaarin järjestää tuotantotalouden laitos yhdessä opiskelijakilta Prodekon ja alumnien kanssa. Tapahtuma pidetään Zoom-alustalla ja se on avoin kaikille. Tilaisuus on englanninkielinen.

Puhujien esittelyt löydät englanninkieliseltä sivulta

Ilmoittauduthan viimeistään 5.5. klo 12 täällä

Keynote speakers at Prodeko Seminar 2022 are Kaisa Hietala, Sammeli Sammalkorpi and Aalto greetings are given by Ossi Naukkarinen.
Prodeko seminar fireside chat speakers Kaij Hagros, Juha Leppänen, Johanna Pynnä and Panu Vuorela.

Seminaarin partnerit