Pelihahmon suunnittelu -virtuaalityöpajat 5.-6. -luokkalaisille

Suunnittele omia hahmoja ja tutustu pelien maailmaan yhdessä ryhmäsi kanssa Aalto-yliopisto Juniorin Pelihahmon suunnittelu -teemaviikolla.
Pelihahmon suunnittelu -työpaja

Suunnittele oma pelihahmo!

Tiesitkö, että pelaajaa edustava hahmo on nimeltään avatar? Minkälainen pelihahmo sinä olisit?
Tällä Aalto-yliopisto Juniorin teemaviikolla innostutaan pelimaailmasta! Tutustumme erilaisiin pelihahmoihin sekä niiden ominaisuuksiin ja kehitykseen. Opimme, mitä pelihahmon suunnittelussa kannattaa huomioida ja suunnittelemme omat pelihahmot. Työpajat on suunnattu 5.-6.-luokkalaisille.

Välineet:

• Lyijykynät ja kumit
  • Piirustuspaperia
  • Puuvärit ja/tai värilliset tussit
  • Mustat ohuet tussit (ei pakollinen)

Järjestämme yhteensä neljä työpajaa samalla sisällöllä. Valitse sopiva aika luokallesi ja tule mukaan!

1. ke 13.3. klo 9:00-10:30
  2. ke 13.3. klo 12:00-13:30
  3. to 14.3. klo 9:00-10:30
  4. to 14.3. klo 12:00-13:30

Teemaviikot alakoululuokille

Järjestämme virtuaalisia teemaviikkoja alakoululaisille, joihin on mahdollista osallistua ympäri Suomen.

Lue lisää teemaviikoista
Kuvassa lapsen suunnittelema värikäs jäätelöpakkaus.