Orientaatiopäivät uusille tohtoriopiskelijoille 4.-5.9.2023

Kaksipäiväinen orientaatiotapahtuma tarjoaa perustiedot uusille tohtoriopiskelijoille tohtorinkoulutuksesta ja tohtoriohjelmista. Aiheisiin sisältyy mm. tutkimusdatan hallinta, opintojen ja uran suunnittelu sekä valmistuneiden tohtoreiden kokemukset. Osallistumalla tutorryhmiin pääset myös tapaamaan muita tohtoriopiskelijoita kaikista tohtoriohjelmista.

Suosittelemme lämpimästi kaikille uusille tohtoriopiskelijoille orientaatioon osallistumista - vanhat opiskelijat ovat myös tervetulleita mukaan! Orientaatiopäivät uusille tohtoriopiskelijoille järjestetään kolme kertaa vuodessa.
Aalto logo standing in purple coloured lights

Osallistuminen

Kaikki edellisten orientaationpäivien jälkeen opinto-oikeuden saaneet tohtoriopiskelijat saavat henkilökohtaisen ilmoittautumislinkin sähköpostiinsa. Orientaatiopäivät on suunniteltu uusille tohtoriopiskelijoille, mutta Aalto-yliopistossa työskentelevät väitöskirjatutkijat, joilla ei vielä ole opinto-oikeutta tohtoriopintoihin, ovat myös tervetulleita osallistumaan (pyydä ilmoittautumislinkki osoitteesta [email protected]).

Orientaatiopäivät järjestetään kampuksella. Osaa ohjelmasta on kuitenkin mahdollista seurata myös etänä. Jos ei ole pääkaupunkiseudulla orientaation aikaan, mutta haluaisit seurata esityksiä etänä, lähetäthän meille sähköpostia osoitteeseen [email protected] 31.8.2023 mennessä.

Ohjelma ja ilmoittautumistiedot

Löydät ohjelman ja ilmoittautumistiedot sivulta

Orientaatiopäivät uusille tohtoriopiskelijoille

Tohtorinkoulutuspalvelut