Orientaatio opiskelijan palveluihin ja hyvinvointiin

Luento uusille opiskelijoille: Orientaatio opiskelijan palveluihin ja hyvinvointiin, professori Esa Saarisen Inspiraatio-luento sekä Teekkarielämää-luento.

Tervetuloa Aaltoon!

Orientaatio opiskelijan palveluihin ja hyvinvointiin kokoaa yhteen tietoa palveluista, jotka tukevat opiskeluhyvinvointiasi ja opiskelukykyäsi. Toivottavasti näistä on hyötyä opintojesi varrella! Materiaali on suunniteltu tammikuussa 2021 opintonsa aloittaville opiskelijoille.

Palveluluento-kokonaisuus järjestetään webinaarissa, jonka linkki lähetetään sinulle sähköpostitse. Tarvittaessa voit ottaa yhteyttä korkeakoulusi oppimispalveluihin. Webinaarissa katsotaan yhdessä video opiskelijan palveluista, sekä professori Esa Saarisen inspiraatio-luento. Chatin kautta on mahdollisuus esittää kysymyksiä. Videot löydät tämän sivun alaosasta. Webinaarin ohjelma:

1) Tervetulosanat: Petri Suomala, Opetuksesta vastaava vararehtori

2) Mistä tukea opiskelyhyvinvoinnin ylläpitoon? Aiheina mm.

• Opintojen aloittaminen ja ryhmäytyminen poikkeustilanteessa
  • Etäopiskelun haasteet ja vinkit
  • Itsensä johtaminen ja ajankäyttö
  • Starting Point of Wellbeing

Lisätietoa toimijoittain:

3) Professori, filosofi, Esa Saarisen inspiraatioluento

Lisäksi opiskelija voi webinaarin jälkeen katsoa itsenäisesti Teekkarielämää-luennon.

Lisätietoa ja palaute

Sanna Lumikko