Tapahtumat

Opettajille: Oppimisen tiede - lupaavia strategioita kognitiivisesta psykologiasta

Unite-yliopistoverkosto tarjoaa 12 pedagogista koulutustilaisuutta Aalto-yliopiston opettajille syksyllä 2021. Mukaan ovat tervetulleita myös tohtoriopiskelijat ja post doc -tutkijat, joilla on opetusvastuuta. Työpajassa tutustut kognitiivisen psykologian keskeisiin käsitteisiin sekä opit kehittämään ja toteuttamaan strategioita kognitiivisesta psykologiasta kurssien suunnitteluun.
Aalto University / students doing teamwork / photo by Unto Rautio

Unite! tarjoaa 12 koulutuksen sarjan verkostonsa yliopistojen opettajille, luennoitsijoille ja tiedekunnille  (mukaan lukien tohtorikoulutettavat ja opetukseen osallistuvat tutkijat), jotka ovat kiinnostuneita jakamaan ja kehittämään opetus- ja oppimiskäytäntöjä. Kutsumme sinut tapaamaan Unite! kollegoitasi kuudesta muusta eurooppalaisesta yliopistosta ja kuulemaan, miten opetusta ja oppimista edistetään eri kumppanuusyliopistoissa.

Oppimisen tiede: lupaavia strategioita kognitiivisesta psykologiasta

Verkkotyöpaja 8. joulukuuta 2021 klo 10-13 CET

Oppimistulokset:

• Tutustut kognitiivisen psykologian keskeisiin käsitteisiin.
  • Opit kehittämään ja toteuttamaan strategioita kognitiivisesta psykologiasta kurssien suunnitteluun.
  • Saat käsityksen siitä, miten oppimista koskeva kognitiivinen tutkimus suoritetaan ja miten suunnitellaan tulevia opintoja.
  • Keskustelemme ja harjoittelemme, miten keskeiset strategiat, kuten hakukäytäntö ja konkreettiset esimerkit, voivat edistää opiskelijoiden oppimista.

Arviointi: Vertaisarviointi selittävällä videolla

Kouluttaja on tohtoriopiskelija Marcus Lithander KTH Royal Institute of Technologysta.

Rekisteröinti

Ilmoittaudu viimeistään 30. marraskuuta. Ilmoittaudu mukaan täällä (vie KTH:n sivuille).

Aktiviteetteja - verkkoseminaareja, kursseja ja koulutustapahtumia - johtavat Unite!-verkoston kumppanikorkeakoulujen pedagogiset asiantuntijat, ja ne ovat ilmaisia ​​Unite-yhteisölle. Kaikki koulutukset ovat englanniksi.

Lisätietoa

Työpajan esite (.pdf)

Unite! Teaching and Learning (unite-university.eu) -  Katso täältä kaikki 12 koulutustilaisuutta, jotka Unite! tarjoaa syksyllä 2021.