Tapahtumat

Opettajille: Higher Education Futures Towards the Education of 2030 - Beyond the Pandemic

Unite-yliopistoverkosto tarjoaa 12 pedagogista koulutustilaisuutta Aalto-yliopiston opettajille syksyllä 2021. Mukaan ovat tervetulleita myös tohtoriopiskelijat ja post doc -tutkijat, joilla on opetusvastuuta. Aloituswebinaarin tavoiteena on nostaa tietoisuutta pandemian jälkivaikutuksista koulutukseen ja tutustuttaa osallistujat Uniten pedagogisten koulutusten sarjaan.
University Network for Innovation, Technology and Engineering Unite! logo

Unite! tarjoaa 12 koulutuksen sarjan verkostonsa yliopistojen opettajille, luennoitsijoille ja tiedekunnille  (mukaan lukien tohtorikoulutettavat ja opetukseen osallistuvat tutkijat), jotka ovat kiinnostuneita jakamaan ja kehittämään opetus- ja oppimiskäytäntöjä. Kutsumme sinut tapaamaan Unite! kollegoitasi ja kuulemaan, miten opetusta ja oppimista edistetään eri kumppanuusyliopistoissa.

Aloituswebinaari: Higher Education Futures Towards the Education of 2030 - Beyond the Pandemic

Englanninkielinen tilaisuus järjestetään verkossa keskiviikkona 1.9..2021 klo 13-14.30 CET.

Lue lisää täältä

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 31.8. täällä: https://www.kth.se/form/unite-teaching-learning

Kurssimateriaalit tulevat saataville Unite! Metacampukseen. Sinun on ensin rekisteröidyttävä Metacampuksen käyttäjäksi.

Aktiviteetteja - verkkoseminaareja, kursseja ja koulutustapahtumia - johtavat kumppanikorkeakoulujen pedagogiset asiantuntijat, ja ne ovat ilmaisia ​​Unite-yhteisölle. Kaikki koulutukset ovat englanniksi.

Unite! Teaching and Learning (unite-university.eu) -  Katso täältä kaikki 12 koulutustilaisuutta, jotka Unite! tarjoaa syksyllä 2021.