Nuorten yrittäjyystapahtuma TAT Takeoff 2022

Aalto-yliopiston kauppakorkea ja Aalto Junior järjestävät yhdessä Talous ja nuoret TAT:n kanssa Takeoff2022 -bisnestapahtuman lukioiden ja ammatillisten oppilaitosten opiskelijoille. Takeoffissa nuoret inspiroituvat yrittäjyydestä ja saavat näkymiä tulevaan työelämään ja start-up-maailmaan.
Kuvassa listattu tapahtumaan osallisia.

TAT Takeoff on vuosittainen bisnestapahtuma lukioiden ja ammatillisten oppilaitosten opiskelijoille. Takeoffissa nuoret inspiroituvat yrittäjyydestä ja saavat näkymiä tulevaan työelämään ja startup-maailmaan. Aalto-yliopiston Kauppakorkea ja Aalto Junior järjestävät yhdessä Talous ja nuoret TAT:n kanssa vuoden 2022 Takeoffin. Takeoffi järjestetään jo kahdeksannen kerran. Tänä vuonna Takeoff on osa Yrittäjän päivän tapahtumakokonaisuutta ja tapahtuma järjestetään Aalto-yliopiston tiloissa Espoon Otaniemessä sekä streamin välityksellä. Tapahtumaan osallistuu 1000 nuorta paikan päällä sekä 1300 etäyhteydellä.

Ohjelma sisältää muun muassa Mimmit sijoittaa -kaksikon ja Duudsonien H.P. Parviaisen puheet yrittäjyydestä sekä esimerkiksi Slushin, Nordean ja Aalto-yliopiston innostavat työpajat.

Lue lisää tapahtumasta TATin verkkosivuilta!

Aikataulu, työpajojen tilat ja striimattavat osuudet

Striimin kautta osallistuvat voivat osallistua joko molempiin striimattaviin osioihin tai vain toiseen.

URL kopioitu