Music & Emotional Nature -työpaja 30.11.

Music & Emotional Nature -työpaja on avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille opettajille aineesta ja kouluasteesta riippumatta. Työpajassa syvennetään tieteen ja taiteen yhteistyötä opetuskokeiluissa ja käsitellään esimerkiksi säveltämistä ohjelmoinnin avulla. Pääset kokeilemaan ja pohtimaan, kuinka voit hyödyntää uusia menetelmiä omassa opetustyössäsi.

Työpaja on jatkoa alkusyksystä järjestetylle seminaarille, jonka aiheena oli tieteen ja taiteen yhteistyö opetuskokeiluissa. Voit osallistua työpajaan, vaikka et olisi päässyt seminaariin.

Tarjoamme hankkeen puolesta aamu- ja iltapäiväkahvit. Koulutuksesta saat myös tarvittaessa todistuksen, ja se täyttää VESO-koulutuksen kriteerit. Työpaja on maksuton, ja sen kielenä on osittain englanti.

Ilmoittautuminen työpajaan päättyy 26.11.

Huomaathan, että työpajaan on rajallinen osallistujamäärä (max. 25 henkilöä).

Työpaja on osa OKM:n rahoittamaa opettajan ammatillisen osaamisen kehittämishanketta, jonka toteuttavat Taideyliopisto, Aalto-yliopisto, Helsingin yliopisto, Tampereen yliopisto, Turun yliopisto ja HAMK Hämeen ammattikorkeakoulu.

Keväällä on luvassa lisää työpajoja, joihin on erillinen ilmoittautuminen. Työpajat liittyvät valtakunnalliseen Taitu-hankkeeseen: Taiteet tulevaisuuden oppimista rakentamassa – opettajan ammatillisen osaamisen kehittämishanke 2017-2020 (OKM kärkihanke).

Paikka: Työpaja järjestetään Aalto-yliopisto Juniorin tiloissa Otaniemessä osoitteessa Kemistintie 1B, Espoo.

URL kopioitu