Miten vastata monikulttuurisen opetuksen tuomiin haasteisiin?

kuvituskuva opiskelijoista

Vertaisryhmäkonsultointi opetushenkilöstölle

Tässä virtuaalisessa vertaisryhmässä osallistujat pohtivat haastavia tilanteita, joita he yleensä kokevat opetustilanteissaan, joihin osallistuvat kansainväliset opiskelijat. Ryhmän tavoitteena on kehittää yhdessä mahdollisia ratkaisuja.Tilaisuus on englanninkielinen.

Tämän virtuaalisen tapahtuman järjestää TU Darmstadt, yksi Aalto-yliopiston kumppaneista Unite!-yliopistoverkostossa. Tapahtuma on avoin ja ilmainen kaikille Aalto-yliopiston opettajille (mukaan lukien tohtorikoulutettavat ja opetukseen osallistuvat post-docit), jotka opettavat tai ohjaavat erilaisia ​​opiskelijaryhmiä, joissa on sekä kansainvälisiä että paikallisia opiskelijoita.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 14.6.

Lisätietoja ja ilmoittautumisohjeet löytyvät täältä. Huomaa, että osallistujien enimmäismäärä on 10 ja viimeinen ilmoittautumispäivä on 14.6.

Mikä Unite!?

Unite! on yksi Euroopan komission rahoittamista eurooppalaisista yliopistoverkostoista. Aalto-yliopiston lisäksi Unite!-verkostoon kuuluu kuusi muuta  korkean tason eurooppalaista teknistä yliopistoa.

Unite!:n järjestämiä kursseja ja koulutustilaisuuksia vetävät yhteistyöyliopistojen pedagogiset asiantuntijat ja ne ovat ilmaisia ​​Unite!-yhteisölle. Teaching and Learning Unite! -aloite antaa sinulle myös erinomaisen tilaisuuden aloittaa uusi yhteistyö opetuksessa ja oppimisessa.

Lue lisää Unite!sta

Lisätietoja: Teaching and Learning Unite!