Kysy tutkijalta -viikko 10.-14.2.2020

Pohditko digitalisaation vaikutuksia organisaatioosi? Oletko kiinnostunut tekoälystä, alustoista tai teollisesta internetista? Onko sinulla kysyttävää kiertotaloudesta tai rakennetun ympäristön digiratkaisuista? Kysy tutkijalta!
Call a Researcher week takes place on Feb 10-14, 2020. Talk to digiexperts from Aalto University, LUT University and VTT.

Tutkimustiedon mahdollisimman tehokas hyödyntäminen ja levittäminen ovat tärkeä osa yliopistojen yhteiskunnallista vaikuttamista. Siksi Suomen Akatemian strategisen tutkimuksen neuvoston rahoittama ja Aalto-yliopiston vetämä Teollisuuden digitaalinen murros -konsortio tarjoaa taas tutkijoidensa asiantuntemuksen kansalaisten, median, yritysten ja yhteisöjen ulottuville tunnin Skype-keskustelun muodossa 10.-14.2.2020.

Helmikuussa kaksitoista tutkijaamme on käytettävissäsi keskusteluihin mm. kiertotaloudesta, digitaalisesta strategiasta, digitaalisesta murroksesta, ekosysteemeistä, esineiden internetistä, johtajuudesta, alustataloudesta, digitaalisista kaksosista, luottamuksesta.

Kysy tutkijalta! -palvelu on ilmainen. Varaa nyt oma aikasi keskustelulle - aikoja on rajattu määrä!

Kahdella aiemmalla Kysy tutkijalta! -viikolla keskustelukumppanit ovat olleet startup-yrityksistä, teollisuusyrityksistä, eduskunnasta ja EU:sta, ministeriöistä, liitoista, viestintätoimistoista, pankeista, yliopistoista sekä kuntataholta. Käsiteltävinä aiheina olivat muun muassa tekoälyn etiikka, alustatalous, ekosysteemit, lohkoketjut ja datan jakaminen.

Tutustu tutkijoihin ja varaa oma keskusteluaikasi