Tapahtumat

Kuinka lisätä tieteen monimuotoisuutta - tervetuloa verkostoitumaan ja aamupalalle 27. helmikuuta

Aalto järjestää kansainvälisen IUPAC Global Women’s Breakfast -verkostoitumistilaisuuden 27. helmikuuta. Äänessä ovat Jaana Vapaavuori, Luana Dessbesell, Mashrura Musharraf, Martin Lennox ja Gopika Premsankar. Tilaisuus on avoin kaikille, ilmoittauduthan kuitenkin viimeistään 22. helmikuuta.
Jaana Vapaavuori, Luana Dessbesell, Mashrura Musharraf, Martin Lennox and Gopika Premsankar, photos by Kristina Vialimaa, Kristi

Aalto järjestää kansainvälisen IUPAC Global Women’s Breakfast -verkostoitumistilaisuuden 27. helmikuuta. Äänessä ovat Jaana Vapaavuori, Luana Dessbesell, Mashrura Musharraf, Martin Lennox ja Gopika Premsankar. Samalla juhlistetaan kansainvälistä päivää naisille ja tytöille tieteen ja teknologian parissa.

Voit saapua paikalle AGridiin koska tahansa 09:00-10:45 välisenä aikana. Tilaisuus on avoin kaikille, ilmoittauduthan kuitenkin viimeistään 22. helmikuuta täällä.

Ohjelma (englanniksi)

• 09:00 Welcome from host CHEM Prof. Jaana Vapaavuori, breakfast is served, networking starts (Agrid, lobby)
  • 09:30 CHEM Assistant Prof. Luana Dessbesell: Catalyzing diversity in science (AGrid, Jeti)
  • 09:45 Panel discussion: How to catalyze diversity in science?
    ENG Assistant Professor Mashrura Musharraf
    SCI Staff Scientist Martin Lennox
    ELEC Assistant Professor Gopika Premsankar
  • 10:15 Breakfast and networking continues (Agrid, lobby)
  • 10:45 Event ends

Tapahtumassa otetaan valokuvia Aallon viestintä- ja markkinointitarkoituksia varten. Jos et halua olla kuvissa, kerrothan tästä valokuvaajalle tapahtuman aikana.

Tutkijat on tarkemmin esitelty täällä.

Lue lisää aiheesta:

Earth and a pine seedling

Viisi asiaa, jotka jokaisen pitäisi tietää kestävästä biotaloudesta ja sen vauhdittamisesta

Aalto-yliopiston Bioinnovaatiokeskuksessa työskentelevä Luana Dessbesell kertoo, miten kasvuyrittäjiä vaanivat haasteet voitetaan ja mikä tekee bioinnovaatiosta aidosti kestävän.

Mashrura Musharraf, photo by by Jaakko Kahilaniemi

Mashrura Musharraf: Akateemisissa johtotehtävissä ei ole monia kaltaisiani

"Kenkäni ovat melko ainutlaatuiset, ja niin on myös polkuni. Akateemisissa johtotehtävissä ei ole monia kaltaisiani – Bangladeshista kotoisin olevia naisia – etenkään meritekniikan kaltaisella miesvaltaisella alalla."

Students visiting a cultural landmark in Helsinki.

Students learn about Communications Engineering and Data Science at the Unite! summer school

The Unite! summer school on Communications Engineering and Data Science brought together 12 students from four European universities in the Unite! alliance, in fields such as computer science, engineering management, and electrical engineering.

Department of Electrical Engineering and Automation
Logo of the PHYS Diversity Team in Aalto colours

Department of Applied Physics Diversity Team

The Diversity Team of the Department of Applied Physics aims to build an inclusive, diverse and welcoming work environment