Koulutus opettajille: Tieteen selittämisen taito

Unite-yliopistoverkosto tarjoaa 12 pedagogista koulutustilaisuutta Aalto-yliopiston opettajille syksyllä 2021. Mukaan ovat tervetulleita myös tohtoriopiskelijat ja post doc -tutkijat, joilla on opetusvastuuta. Tieteen selittämisen taito -koulutus pidetään 5.11. ja 10.12. Työmäärä on 12 tuntia sisältäen esityksiä, ryhmätöitä ja videotuotannon yksinkertaisilla työkaluilla.
Department of Computer Science photo Matti Ahlgren

Unite! tarjoaa 12 koulutuksen sarjan verkostonsa yliopistojen opettajille, luennoitsijoille ja tiedekunnille  (mukaan lukien tohtorikoulutettavat ja opetukseen osallistuvat tutkijat), jotka ovat kiinnostuneita jakamaan ja kehittämään opetus- ja oppimiskäytäntöjä. Kutsumme sinut tapaamaan Unite! kollegoitasi kuudesta muusta eurooppalaisesta yliopistosta ja kuulemaan, miten opetusta ja oppimista edistetään eri kumppanuusyliopistoissa.

Verkkotyöpaja: Tieteen selittämisen taito - The art of explaining science

Perjantaina 5. marraskuuta 2021 klo 9.30-12 CET
Perjantaina 10. joulukuuta 2021 klo 9.30-12 CET
+ itseopiskelu

Koulutusta johtavat tri Ulrike Homann ja tri Annette Glathe TU Darmstadtista. Koulutus pidetään englanniksi.

Koulutuksessa:

• opit analysoimaan tieteen selityksiä useilta tutkimusaloilta,
  • opit kehittämään ja optimoimaan omia selityksiä käyttämällä periaatteita, jotka parantavat opiskelijoiden ymmärrystä,
  • luot selittävän videon yksinkertaisilla työkaluilla ja
  • opit kannustamaan opiskelijoita luomaan omia selityksiään.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautumisaika päättyy 22.10.2021. Ilmoittaudu mukaan täällä (vie KTH:n sivuille).

Aktiviteetteja - verkkoseminaareja, kursseja ja koulutustapahtumia - johtavat kumppanikorkeakoulujen pedagogiset asiantuntijat, ja ne ovat ilmaisia ​​Unite-yhteisölle. Kaikki koulutukset ovat englanniksi.

The art of science -esite (.pdf)

Unite! Teaching and Learning (unite-university.eu) -  Katso täältä kaikki 12 koulutustilaisuutta, jotka Unite! tarjoaa syksyllä 2021.