Koulutus opettajille: Roolipelit ja kotilaboratoriot fysiikan kursseilla

Unite-yliopistoverkosto tarjoaa 12 pedagogista koulutustilaisuutta Aalto-yliopiston opettajille syksyllä 2021. Mukaan ovat tervetulleita myös tohtoriopiskelijat ja post doc -tutkijat, joilla on opetusvastuuta. Työpajassa opit suunnittelemaan opetusta roolipelien avulla ja kehittämään kotilaboratorion (Lab@home) opiskelijan motivaation ja osallistumisen parantamiseksi.
Game picture

Unite! tarjoaa 12 koulutuksen sarjan verkostonsa yliopistojen opettajille, luennoitsijoille ja tiedekunnille  (mukaan lukien tohtorikoulutettavat ja opetukseen osallistuvat tutkijat), jotka ovat kiinnostuneita jakamaan ja kehittämään opetus- ja oppimiskäytäntöjä. Kutsumme sinut tapaamaan Unite! kollegoitasi kuudesta muusta eurooppalaisesta yliopistosta ja kuulemaan, miten opetusta ja oppimista edistetään eri kumppanuusyliopistoissa.

Verkkotyöpaja: Roolipelit ja kotilaboratoriot fysiikan kursseilla

16.11.2021 klo 9-12.30 CET

Kouluttajana toimii tohtori Lorenzo Galante Politecnico di Torinosta.

Koulutuksessa opit:

• Suunnittelemaan ja kehittämään kotilaboratorion (Lab@home) motivaation ja osallistumisen lisäämiseksi

• Suunnittelemaan opetusta roolipelien avulla, jotka kannustavat oppijaa samaistumaan siihen, mitä hän opiskelee.

Ilmoittaudu mukaan täällä (vie KTH:n sivuille) viimeistään 12.11.

Aktiviteetteja - verkkoseminaareja, kursseja ja koulutustapahtumia - johtavat Unite!-verkoston kumppanikorkeakoulujen pedagogiset asiantuntijat, ja ne ovat ilmaisia ​​Unite-yhteisölle. Kaikki koulutukset ovat englanniksi.

Työpajan esite (.pdf)

Unite! Teaching and Learning (unite-university.eu) -  Katso täältä kaikki 12 koulutustilaisuutta, jotka Unite! tarjoaa syksyllä 2021.