Tapahtumat

Koulutus opettajille: Digitaalisen opetuksen ja oppimisen tukeminen virtuaalitodellisuuden ja muiden työkalujen avulla

Unite-yliopistoverkosto tarjoaa 12 pedagogista koulutustilaisuutta Aalto-yliopiston opettajille syksyllä 2021. Mukaan ovat tervetulleita myös tohtoriopiskelijat ja post doc -tutkijat, joilla on opetusvastuuta. Koulutuksessa saat ideoita usean käyttäjän kolmiulotteisen virtuaalitodellisuuden luomiseen ja seminaarin toteuttamiseen virtuaalitodellisuudessa.
VR Hub Session

Unite! tarjoaa 12 koulutuksen sarjan verkostonsa yliopistojen opettajille, luennoitsijoille ja tiedekunnille  (mukaan lukien tohtorikoulutettavat ja opetukseen osallistuvat tutkijat), jotka ovat kiinnostuneita jakamaan ja kehittämään opetus- ja oppimiskäytäntöjä. Kutsumme sinut tapaamaan Unite! kollegoitasi kuudesta muusta eurooppalaisesta yliopistosta ja kuulemaan, miten opetusta ja oppimista edistetään eri kumppanuusyliopistoissa.

Online Roundtable: Digitaalisen opetuksen ja oppimisen tukeminen monen käyttäjän virtuaalitodellisuuden ja muiden työkalujen avulla

torstai 11.11. klo 16-17.30

Koulutuksessa:

• saat ideoita monen käyttäjän kolmiulotteisen virtuaalitodellisuuden (3D Multi-User VR) luomiseen
  • opit käyttämään järjestelmää 3D-kurssitilojen suunnitteluun ja mallintamiseen
  • saat ideoita seminaarin järjestämiseen virtuaalitodellisuudessa

Kouluttaja

Professori Oliver Tessmann, digitaalisen suunnittelun yksikön johtaja, arkkitehtuurin tiedekunta, TU Darmstadt

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu mukaan täällä (vie KTH:n sivuille).

Aktiviteetteja - verkkoseminaareja, kursseja ja koulutustapahtumia - johtavat kumppanikorkeakoulujen pedagogiset asiantuntijat, ja ne ovat ilmaisia ​​Unite-yhteisölle. Kaikki koulutukset ovat englanniksi.

Lisätietoa

Esite (.pdf)

Unite! Teaching and Learning (unite-university.eu) -  Katso täältä kaikki 12 koulutustilaisuutta, jotka Unite! tarjoaa syksyllä 2021.

URL kopioitu