Industry4.0: digitalisaation parhaita käytäntöjä ja caseja rakentamisessa

Rakentamisen asiantuntijat esittelevät digitalisaation hyötyjä Case-esimerkeillä suomalaisilta työmailta.
Industry 4.0 and construction
Industry 4.0 and construction - A Universities of the Future event in collaboration with Aalto Design Factory and Consair

About this Event

Digitalisaatio on täällä, ja sen vaikutukset rakentamisen tuottavuuteen, laatuun sekä toimivuuteen ovat kiistattomat. Hyppää mukaan webinaariin, jossa kolme yritystä esittelee digitaalisuuden tuomia hyötyjä tavallisilta suomalaisilta työmailta.

Yritysten case-esittelyiden lisäksi ohjelmassa on Vappu Id:n (KiraHub) ja prof. Rauno Heikkilän (Oulun yliopisto) puheenvuorot digitaalisaatiosta rakennusteollisuudessa.

AIKATAULU

Enna Rane (Consair), Tapahtuman avaus

Vappu Id (Kirahub), Digitalisaatio näkyy jo Suomen rakennusteollisuudessa

Jouni Ojala (Lean 4D), Case EKE-rakennus: Miksi tilasimme 4D-aikataulun urakkaamme?

Pekka Silen (TBA), Case Oulun yliopistollinen sairaala/Skanska: Kuinka Site Solution tuottaa merkittäviä säästöjä työmaalle.

Rauno Heikilä (University of Oulu), Digitalisaatio rakennusteollisuudessa.

TAUKO

Maria Clavert (Aalto-yliopisto) “Universities of the Future - tulevaisuuden yliopistot”

Kalevi Ekmann (Aalto-yliopisto) Mahdollisuudet yliopistojen ja yritysten yhteistyössä

TYÖPAJAT:

Industry 4.0 maturity in the constuction industry

Consair työpaja

Voit halutessasi osallistua YHTEEN työpajaan (joihin paikkoja rajoitetusti).