Games, art and science -näyttely

Näyttelyssä on esillä Aalto-yliopiston opiskelijoiden ja tutkijoiden sekä suomalaisten ja ulkomaisten taiteilijoiden ja tutkijoiden uusimpia töitä, joita luonnollisesti pääsee myös kokeilemaan!
Screenshot from one of the featured games - Hamsterwave

20. syyskuuta Oodin immersiivisen lasiseinän valtaa Games, art and science -näyttely, jonka kuraattorina toimii Executive in Residence Annakaisa Kultima. Näyttelyssä on esillä Aalto-yliopiston opiskelijoiden ja tutkijoiden sekä  suomalaisten ja ulkomaisten taiteilijoiden ja tutkijoiden uusimpia töitä, joita luonnollisesti pääsee myös kokeilemaan!

Näyttelyn pelit Global Warning, Sky Beneath, Hamsterwave, Plusminus ja Quantum Garden tuovat eri tavoin esille taiteen ja tieteen yhtymäkohtia. Näyttely on avoinna 20.–29. syyskuuta joka päivä klo 12–19, ja tekijöitä voi tavata perjantaina 20. syyskuuta klo 11–12.

Huom! Perjantaina 20. syyskuuta näyttely on avoinna klo 17 asti.