From Lab to Market — I got a PhD, what’s next?

Tervetuloa From Lab to Market -tapahtumaan kuulemaan erilaisista urapoluista tutkijoille!
On gray background, many thin wavy lines go through as one in orange, green and yellow colors. Text says "From Lab to Market"

Valmistuitko tohtoriksi? Onnittelut! Mutta pelkkä tutkinto ei kuitenkaan maksa laskuja, joten mitä nyt? Tervetuloa uusimpaan From Lab to Market -tapahtumaan kuulemaan vaihtoehtoisista tutkijoiden urapoluista!

Tässä tapahtumassa opit lisää omasta osaamisestasi ja kilpailuedusta, kuulet tarinoita eri asiantuntijoilta ja tutustut uramahdollisuuksiin korkeakouluissa sekä niiden ulkopuolella.

Kanssamme tapahtumassa mukana on eri organisaatiot, jotka esittelevät mahdollisuuksia henkilöille, joilla on tutkimuskokemusta ja -taustaa. Tule mukaan verkostoitumaan ja kuulemaan uusista mahdollisuuksistat!

Seuraa tapahtumapäivätyksiä Facebook tai Linkedin -tapahtumasivuiltamme.

Tapahtuma järjestetään englanniksi. Lue lisää tapahtumasta ja osallistuvista puhujista sekä organisaatioista englanninkieliseltä sivulta.

From Lab to Market on tapahtumasarja, jota järjestävät Aalto Ventures ProgramVTT LaunchpadAalto Startup Center ja Aalto Innovation Services yhdessä Helsinki Think Company kanssa.