ELEC Introduction to Doctoral Studies, kevät 2024 (kurssi)

ELEC:in kurssi Introduction to Doctoral Studies, 2-3 ECTS järjestetään kahdesti lukuvuodessa. Kurssille osallistuminen on erittäin suositeltavaa kaikille sähkötekniikan tohtoriohjelman opiskelijoille.
People in a library

Kurssille osallistuminen

Kurssi on suunnattu tohtoriopiskelijoille ja se on suositeltavaa suorittaa ensimmäisenä opiskeluvuotena. Ilmoittaudu kurssille ELEC-L0902 Introduction to doctoral studies Sisussa - lisää kurssi ensin hopsiisi Sisussa.

Kurssin tiedotus tapahtuu osallistujien Aalto-sähköpostin kautta, joten seuraathan sähköpostiasi kurssin alkupuolella saadaksesi lisätietoja.

Kurssitiedot

Katso tarkemmat tiedot kurssin MyCourses-työtilasta. Kurssin yleiskuvaus löytyy myös kurssin kotisivulta, mutta ajantasainen aikataulu, materiaalit ja tarkemmat tiedot tehtävistä löytyvät MyCourses-työtilasta.

Anna palautetta sivusta