EIT Digital Innovation Day 2019

EIT Digital Innovation Day 2019

EIT Digitalin vuotuisen Innovation Day:n teemana on tänä vuonna Luottamus ja turvallisuus. Innovation Day tuo yhteen yrityksiä, tutkimuslaitoksia, tutkijoita sekä opiskelijoita kuulemaan ja keskustelemaan ajankohtaisista kehityssuunnista ja mahdollisuuksista erityisesti kyberturvallisuuden alueella.

Ohjelmassa lavalla nähdään alan asiantuntijoita kuten Tosiboxin toimitusjohtaja ja Aalto-yliopiston työelämäprofessori Jarno Limnéll, SSH:n toimitusjohtaja Kaisa Olkkonen sekä professori Valtteri Niemi.

Lisää tietoa tapahtuman englanninkielisestä versiosta sekä tapahtuman sivulta.