Design for Government 2021 loppunäytös

Inspiroivia esimerkkejä muotoilun menetelmien hyödyntämisestä julkisella sektorilla.
Purple background with "Design for Government" in white and "Final Show 2021" in yellow

Aalto-yliopiston Design for Government -kurssin loppunäytös

Design for Government 2021 Final Show esittelee inspiroivia esimerkkejä muotoilun menetelmien hyödyntämisestä julkisella sektorilla. Tilaisuuden aikana lahjakkaat ja monialaiset opiskelijaryhmät esittelevät tutkimustyöhön nojaavia ehdotuksia Suomen julkisen sektorin asettamiin ja ORSI-tutkimushankkeen tukemiin haasteisiin. Tapahtuma järjestetään englanniksi.

Design for Government 2021 projektien teemat

Tänä vuonna DfG kurssi sisältää kolme teemoiltaan eriävää projektia (Project Brief), joista jokaista käsittelee kolme opiskelijaryhmää. Tapahtuman aikana kaikki yhdeksän opiskelijaryhmää esittelevät ehdotuksensa oman teemansa projekteihin. Tapahtuma jakautuu kolmeen rinnakkaiseen Break-out-huoneeseen, joista jokainen on osoitettu yhdelle kolmesta projektista. Vuoden 2021 projektiselosteet luettavissa englanniksi täällä.

Loppunäytös maanantaina 24. toukokuuta 2021

Ohjelma:

09:00 - 09:15 Tervetuloa Design for Government 2021 loppunäytökseen!
09:15 - 09:20 Osallistujat siirtyvät Break-out-huoneisiin (Project Brief 1, 2 tai 3)
09:20 - 11:00 Ehdotusten esittely (Break-out-huoneet)
11.10 - 12.00 Paneelikeskustelu ja tapahtuman päätös

Olet lämpimästi tervetullut!