Design for Government 2020 loppushow

Verkkotapahtumassa opiskelijatiimien uusia, proaktiivisia päätöksenteon tapoja julkisille palveluille.
Design for Government 2020 Final Show

Oletko kiinnostunut uusista proaktiivisista päätöksenteon tavoista ja julkisesta palvelupolitiikasta? Mitä tapahtuu, kun monitieteiset opiskelijatyöryhmät ottavat vastaan politiikan suunnitteluhaasteita? Design for Government -kurssin kevään loppushow esittelee inspiroivia esimerkkejä. Sitoutuneet ja lahjakkaat opiskelijatiimit esittelevät tutkimuksiaan ja ehdotuksiaan, joita he ovat kehittäneet 14-viikkoisen kurssin ajan, joka vastaa Suomen hallituksen antamiin haastaviin projektisuunnitelmiin.

Tapahtuma on englanninkielinen.

Ohjelma ja lisätietoja täältä.

Loppushow järjestetään nyt ensi kertaa verkossa. Tapahtuma on avoin kaikille mutta suosittelemme rekisteröitymään hyvissä ajoin, sillä paikkoja on rajattu määrä.