Tapahtumat

DBA-väitös: Marko Hoikkaniemi

Aalto Executive DBA (Doctor of Business Administration) -ohjelma on suunnattu kokeneille johtajille, jotka haluavat suorittaa tohtorintutkinnon työn ohella.
Kuvituskuva: SCIn kristallikukat

Vähittäiskaupan digitaalisessa markkinoinnissa pitää tehdä selkeitä linjanvetoja, jotta erottuisi. Marko Hoikkaniemen DBA-väitöskirja osoitti digitaalisen markkinoinnin vaikutuksen oletettua pienemmäksi. Parhaiten digimarkkinointi toimii osana hybridistrategiaa eli yhdessä perinteisten markkinointimuotojen kanssa.

Vähittäiskaupan digimarkkinointi toimii parhaiten alle 30-vuotiaille kuluttajille, selviää Marko Hoikkaniemen tuoreesta väitöskirjasta Asiakasarvon rakentuminen digitaalisen markkinoinnin avulla asiakaspolun eri vaiheissa päivittäistavarakaupassa

Hoikkaniemen työtä ohjasi Kauppakorkeakoulun Senior Fellow, KTT Lasse Mitronen, vastaväittäjänä toimiiprofessori Saara Julkunen Itä-Suomen yliopistosta.

Tilaisuutta voi seurata myös Zoomissa.

Lue lisää Hoikkaniemen DBA-väitöksestä

***

Mikä Aalto Executive DBA – Doctor of Business Administration -ohjelma?

Aalto Executive DBA (Doctor of Business Administration) -ohjelma on suunnattu kokeneille johtajille, jotka haluavat suorittaa tohtorintutkinnon työn ohella. Se on työelämälähtöinen, ja tutkimus on soveltavaa. DBA on maailmalla tunnustettu tutkinto, joka on mahdollista suorittaa useissa johtavissa kouluissa, kuten Harvard Business Schoolissa.

Samaan tapaan kuin Aalto Executive MBA- ja Aalto MBA -tutkinto-ohjelmat, DBA ei kuulu suomalaiseen tutkintojärjestelmään. Tutkinnon myöntää kuitenkin akkreditoitu Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu. Aalto Executive DBA -ohjelman voi suorittaa työn ohella 3–6 vuodessa. Maksullinen ohjelma käynnistyi vuoden 2013 alussa.

DBA-ohjelman akateemisena johtajana toimii Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun markkinoinnin laitoksen professori Henrikki Tikkanen.

  • Julkaistu:
  • Päivitetty: