Business of Design & Sustainability: Jumping on Board or Pushing Off the Cliff?

Tämän online tapahtuman järjestää Aalto-yliopiston kestävän suunnittelun tutkimusryhmän NODUS. Tapahtuma tuo yhteen tutkijoita ja käytännön harjoittajia suunnitteluun, innovointiin ja kestävyyteen liittyvien aiheiden tiimoilta.
Nodus Talk 11/2020

Tarkempi tapahtuman kuvaus(englanniksi).

Lisää NODUS tutkimusryhmästä

Nodus tutkimusryhmäläisiä keskustelemassa

NODUS – Sustainable design research group

Kestävän muotoilun tutkimusryhmä NODUS tekee poikkitieteellistä tutkimusta kestävän tulevaisuuden eteen.

Muotoilun laitos
Idil Gaziulusoy

Kohti tulevaisuutta ilman hiiltä

Ilmastonmuutos on jo täällä. Jos haluamme välttää sen pahimmat seuraukset, meidän on käännettävä kehityssuunta kohti erilaista tulevaisuutta kuin johon olemme nyt matkalla. Muotoilulla on tärkeä tehtävä tässä prosessissa.

URL kopioitu