Tapahtumat

Better Business — Better Society -seminaari: "Tuottavuus ja kasvu covid-19:n jälkeen"

Kauppakorkeakoulun Better Business — Better Society -seminaarisarjassa käsitellään ajankohtaisia, yhteiskunnallemme tärkeitä aiheita kuukausittain. Seminaarisarja järjestetään etänä keväällä 2021.

Seminaari alkaa klo 17 ylläolevassa ikkunassa (paina Hyväksy/Show content, jos video ei näy suoraan).

Voit lähettää puhujille kysymyksiä Presemon kautta: Linkki alustalle (aukeaa uuteen ikkunaan). Kysymyksiä voi lähettää koko seminaarin ajan ja niihin vastaamiseen on varattu seminaarin loppuun aikaa.

Mitkä ovat tuottavuuden ja talouden kasvunäkymät koronakriisin jälkeen? Millä keinoin Suomi ja muut EU-maat pääsisivät kestävästi hyvään kasvuun?

Helsinki Graduate School of Economicsin ja Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun työelämäprofessori Martti Hetemäki jaVTT:n kestävän talouden työelämäprofessori Petri Rouvinen keskustelevat seminaarissa aiheesta ”Tuottavuus ja kasvu covid-19:n jälkeen”.

Seminaarin kieli on suomi.

Seminaarin striimi tulee näkyviin tälle sivulle seminaaripäivänä. Ilmoittautuneille lähetetään muistutus 1-2 päivää ennen tapahtumaa ja mahdollinen esitysmateriaali seminaarin jälkeen.

Tallenne tekstityksineen päivitetään noin kahden viikon kuluessa seminaarin jälkeen Better Business – Better Society -seminaarin sivulle: https://www.aalto.fi/fi/kauppakorkeakoulu/better-business-better-society-seminaarisarja

Better Business – Better Society -seminaarisarja

Seminaarisarja Kauppakorkeakoulun ajankohtaisesta ja yhteiskunnallisesti tärkeistä aiheista järjestetään kuukauden ensimmäisenä torstaina, pois lukien kesän ja joulun lomakaudet.

Takaisin Better Business — Better Society -seminaarisarjan sivuille
Picture of Better Business seminar