Tapahtumat

Better Business — Better Society -seminaari: Suomesta vastuullisen tekstiiliteollisuuden ja muodin kärkimaa?

Better Business — Better Society -seminaarisarjan tavoite on tarjota koulumme alumneille ja kumppaneille mahdollisuus kuulla ja keskustella ajankohtaisista, yhteiskunnallemme tärkeistä aiheista. Seminaarisarja tullaan jatkossa järjestämään kuukauden ensimmäisenä torstaina klo 17.00–18.30, pois lukien kesän ja joulun lomakaudet. Seminaarin jälkeen kutsumme osallistujat jatkamaan keskustelua viinilasillisen äärelle ravintola Arvoon.
Green background, image of the speaker and text: Suomesta vastuullisen tekstiiliteollisuuden ja muodin kärkimaa?

Ensimmäisen seminaarin puhujana on Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun johtamisen professori Minna Halme, joka johdattaa meidät aiheeseen ”Suomesta vastuullisen tekstiiliteollisuuden ja muodin kärkimaa?”. Paneelikeskusteluun osallistuu toimitusjohtaja Petri Alava Infinited Fibre Companystä, tekstiilimuodin professori Kirsi Niinimäki Aalto-yliopiston taiteiden ja suunnittelun korkeakoulusta, Vice President, Biobased Solutions Heli Antila Fortumilta, perustajaosakas Hannes Bengs Pure Waste Textiles:stä sekä Advisor Lotta Staffans UseLess Company Oy:stä.

Seminaariin on kutsuttu Kauppakorkeakoulun alumnit sekä kutsuvieraat. Mikäli olet koulumme alumni, mutta et ole saanut kutsua tapahtumaan, käy päivittämässä tietosi AlumniCircleen, jotta saat jatkossa kutsun seuraaviin seminaareihin.

Lisätietoja tapahtumasta: [email protected]

Tilaisuus on täynnä, mutta seminaarin livetallennetta voi seurata Kauppakorkeakoulun Facebook-sivulla.

Aalto University School of Business Facebook