Tapahtumat

Kauppakorkeakoulun Better Business — Better Society -seminaarisarjassa käsitellään ajankohtaisia, yhteiskunnallemme tärkeitä aiheita kuukausittain. Seminaarisarja järjestetään etänä keväällä 2021.
Picture of Esko Aho and the title of the seminar "From Corporate Responsibility into Shared Values" on green bakcground

Kevään ensimmäinen seminaari järjestetään englanniksi. Lue lisää tapahtuman englanninkieliseltä sivulta: Better Business — Better Society Online Seminar: "From Corporate Responsibility into Shared Values" | Aalto University

Seuraa seminaaria Kauppakorkeakoulun Facebook-tilillä:

Kuvassa kuvakaappaus Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun Facebook-sivulle ilmestyvästä ilmoituslaatikosta, jossa pyydetään kirjautumaan sisään palveluun

Ohjeet striimin seuraamiseen ilman Facebook-tunnuksia:

Mikäli sinulla ei ole Facebook-tunnuksia ja haluat seurata seminaaria, tarvitset suoran linkin striimiin,´.

1. Ilmoittaudu seminaariin tapahtuman tiedoissa olevan linkin kautta. Etukäteen ilmoittautuneille lähetetään suora linkki striimiin yksi-kaksi päivää ennen seminaaria.
    Huom! Rekisteröintilinkki sulkeutuu 1-2 päivää ennen tapahtumaa, joten jos luet ohjeita myöhemmin, ota yhteyttä järjestäjiin.
  2. Aloittaaksesi striimin seuraamisen, etsi ensin meiltä saamasi sähköpostiviesti ja sieltä suora seminaarilinkki. Kun klikkaat linkkiä, sinulle pitäisi aueta oikealla kuvassa näkyvä näkymä. Kun painat alhaalta Not now, ikkuna häviää ja voit seurata striimiä normaalisti.

Better Business – Better Society -seminaarisarja

Seminaarisarja Kauppakorkeakoulun ajankohtaisesta ja yhteiskunnallisesti tärkeistä aiheista järjestetään kuukauden ensimmäisenä torstaina, pois lukien kesän ja joulun lomakaudet.

Takaisin Better Business — Better Society -seminaarisarjan sivuille
Picture of Better Business seminar