Art & Tech Open Call Demo Day

Aalto Digital Creatives Art & Tech Open Call -hankkeessa etsitään audiovisuaalisen ja pelialan sisältö- ja teknologiakonsepteja, sekä muita digitaalisuutta luovilla aloilla uudella tavalla hyödyntäviä projekteja. Kuule lisää Open Callin mahdollisuuksista Roihupellon studion demopäivässä.
A person with VR glasses

Aalto Studios järjestää Art & Tech Open Call Demo Day -tapahtuman, jossa osallistujalla on mahdollisuus kuulla lisää Art & Tech Open Call 2022 -hausta sekä tutustua Aalto Studiosin huippuluokan studioihin sekä tekniseen kalustoon. Open Call 2022 järjestetään yhteistyössä AVEKin, Ylen ja Genelecin kanssa ja parhaiten ansioituneille projekteille annetaan 5000-25000 euron kehitysrahoitus / projekti.

Demopäivässä esitellään seuraavia teknologioita ja fasiliteetteja:

Tapahtuman kieli on englanti.

Lisätietoja:

Katja Reinikka
Tuottaja | Aalto Studios
[email protected] | 050 434 8872

Image from remote site: studios.aalto.fi

Art & Tech Open Call 2022 (ulkoinen linkki)

Read more about the Art & Tech Open Call application criteria and submission here.

Aalto Digital Creatives logo image

Aalto Digital Creatives (ulkoinen linkki)

Aalto Digital Creatives pre-incubator program aims to help creative industry students, researchers and practitioners on their path towards entrepreneurship.. The program is supported by the City of Helsinki and it’s part of Helsinki-based higher education institutions’ campus incubators network. Aalto Digital Creatives program is coordinated by Aalto Startup Center and Aalto Studios.