Alumniseminaari: New Ways of Doing Business

Tervetuloa kansainvälisenä naistenpäivänä 8.3. perinteiseen Aalto-yliopiston alumniseminaariin, jonka teemana on "New ways of doing business – How AI and digitalisation change the world"
Annu Nieminen

Key note -puheenvuoron pitää Perustieteiden korkeakoulun vuoden alumni, Upright Projectin perustaja ja toimitusjohtaja Annu Nieminen.

Hänen tavoitteenaan on luoda yrityksille kannustimia, jotta ne pelkän voiton maksimoimisen sijaan pyrkisivät vaikuttamaan yhteiskuntaan positiivisesti. Upright Project on kehittänyt tekoälyavusteisia malleja, joiden tavoitteena on tuottaa luotettavaa tieteellistä ja vertailukelpoista dataa.

Annu Nieminen on yhdessä yrityksensä kanssa ratkaisemassa ympäristömme ja yhteiskuntamme kestävän kehityksen haasteita. Ennen ryhtymistään ratkaisemaan tätä vaikeinta ongelmaa, mitä on koskaan ajatellut Annu on toiminut mm. Kasvuryhmän toimitusjohtajana ja liikkeenjohdon konsulttina.

Annu Nieminen valmistui informaatioverkostojen koulutusohjelmasta vuonna 2009. Hänellä riittää uskallusta vaikuttaa asioihin sekä Suomessa että kansainvälisesti. Hän sai myös hiljan MIT Technology Review’n alle 35-vuotiaiden innovaattoreiden palkinnon.

Panelistit keskustelevat aiheesta New ways of doing business

johtaja Marcus Korhonen,Aalto Studios
toimitusjohtaja Annu Nieminen, The Upright Project
Aalto-yliopiston opiskelija ja toimitusjohtaja Iiro Nurmi, Junction
Johtaja Tuula Ruokonen, Digital Services Solutions, Valmet Technologies Oy
Professor of Practice, Timo Seppälä, Digital operations, Aalto-yliopisto

Tilaisuuden kieli on englanti. Kaikki alumnit, opiskelijat ja henkilökunta ovat sukupuolesta riippumatta tervetulleita tilaisuuteen!

Aamiainen on tarjolla jo klo 8.15 lähtien, ohjelma alkaa klo 9.

Lisätietoja:

Susanna Ritala