Action! Sarjakirjoittajakoulutus / Amherst Writers and Artists -työpaja

Arvoisa naispuolinen ammattikäsikirjoittaja! Tervetuloa hakemaan Aalto-yliopiston Action! -hankkeen Amherst Writers and Artists -työpajaan! Koulutus on maksuton.
A Grid / Otakaari 5, D309a Krampus
A Grid / Otakaari 5

Vapaakirjoituskirjoitustyöpaja järjestetään keskiviikkona 27.10. klo 17-20 Aalto-yliopiston kampuksella Otaniemessä, ja sen vetää TAM, käsikirjoittaja Sussu Laaksonen

Amherst Writers and Artists - järjestössä koulutetaan vetäjiä työpajoihin, joiden tärkein tavoite on turvallinen kirjoitusympäristö. AWA-metodi perustuu amerikkalaiseen free writing -perinteeseen. Vapaakirjoitusmetodeja hyödynnetään amerikkalaisessa kirjoittajakoulutuksessa niin yliopistotasolla kuin alemmissa koulutusasteissa.

Metodin tärkein hyöty on vapaus kokeilla ja tutkia omia mielensisältöjä paineettomasti ja vailla pelkoa. Työpajassa voi kehitellä uusia ideoita tai syventää ja pohtia meneillä olevaa projektia. Siellä voi löytää uusia ajatuksia ja kokea positiivisia yllätyksiä.

Sussu Laaksonen on Suomen ainoa virallisen AWA-koulutuksen saanut kouluttaja. Hän on käyttänyt vapaakirjoitusmetodeja käsikirjoitusten ja proosatekstien työstämisessä yli 20 vuotta. Sussu uskoo, että luova vapaus ja tilanteen turvallisuus kulkevat käsi kädessä.

Työpaja kestää 3 tuntia, ja se tapahtuu lähiopetuksena. Mukaan pääsee enintään 8 kirjoittajaa, joten ilmoittauduthan pian! Ilmoittautuminen päättyy 21.10. ja saat vahvistuksen kurssille pääsystä 22.10. mennessä.

Action! rahoittajat
Action! rahoittajat ja yhteistyökumppanit