Action! Itsensä johtaminen – kuinka tulla oman elämänsä johtajaksi -valmennus

Hyvä av-alan naispuolinen ammattilainen!

Haluatko löytää vahvuutesi ja kehittää kykyjäsi suhteessa työhösi ja suhteessa muuttuvaan maailmaan? Aalto-yliopiston Elokuva- ja lavastustaiteen laitoksen Action! -hanke järjestää av-alan ammatissa toimiville naisille maksuttoman Itsensä johtaminen -valmennuksen.

Vahvuuksia vahvistamalla menestymme. Tutkimusten mukaan olemme silloin energisempiä, innostuneempia ja tehokkaampia. Itseämme johtamalla tiedostamme haitallisia ajattelutapojamme ja pystymme muokkaamaan ajattelumme rakenteita hyödyllisiksi ja rakentaviksi. Itsensä johtamisen kautta opimme miten parantaa taitoa luoda ja viestiä visioita, ideoita ja tuotteita.

Millä mielellä menet tilanteeseen? Opimme kuinka voimme vaikuttaa omiin ajatuksiin ja tunteisiin. Kuinka otamme potentiaalimme käyttöön tilanteissa, jotka koemme haastaviksi. Kuinka saamme viestimme parhaalla mahdollisella tavalla jaettua. Kun johdamme itseämme tehokkaasti ja lempeästi, osaamme vetää rajat ja huolehtia omasta kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista.

Valmennus koostuu neljästä kolmen tunnin tapaamisesta 31.1., 14.2., 2.3. ja 14.3. aina kello 17:00-20:00. Valmennusten väleissä tehdään itsensä johtamisen harjoitteita, jotka syventävät opittua. Valmennus on osallistavaa ja vuorovaikutteista. Valmentajana toimii Johanna Olsson (esittely alempana).

Valmennuskertojen aiheina ovat mm. omien käyttäytymis- ja motivaatiomallien löytäminen, ajanhallinta ja omat rajat, oman ajattelun rakenteiden muokkaaminen sekä tunteiden hallinta ja hyödyntäminen. Valmennukseen otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä 16 henkilöä ja se toteutetaan etänä zoomissa. Valmennus on osallistujille maksuton, ja edellyttää läsnäoloa etätapaamisissa.
Johanna Olsson

Kouluttaja Johanna Olsson

”Ole se muutos, jonka haluat maailmassa nähdä”

Muutos edellyttää mielen joustavuutta ja kyvykkyyttä. Muuttamalla ajatuksiasi muutat maailmasi.

Tavoitteeni on mahdollistaa ihmisten kehittyminen parhaaksi versioksi itsestään. Uskon yhteisen menestyksen avaimia olevan luottamukseen pohjautuva ilmapiiri, kuuntelemisen taito, yhdessä tekemisen voima, ilo, rohkeus ja innostus omaa työtä kohtaan. Keskittymällä asioihin, joihin voimme vaikuttaa ja ottamalla ensimmäisen askeleen, olemme jo matkalla. Kun etenemme sisäisen motivaation johdattelemana, arvojemme pohjalta ja omasta energiasta huolehtien, kuljemme oikeaan suuntaan. Valmentajana olen kanssakulkijana tällä polulla kohti päämäärää.

Olen innostava, ratkaisukeskeinen ja monipuolinen valmentaja. Uskon kokemuksen kautta oppimiseen ja tarinoiden voimaan. Olen avoin ja rohkea. Haastan osallistujat keskusteluihin, joiden kautta oma ja yhteinen ajattelu avartuu ja muutos mahdollistuu.

Olen valmentanut ja kouluttanut vuodesta 2014. Sitä ennen työskentelin yli 20 vuotta henkilöstön kehittämisen ja hyvinvoinnin parissa tukien henkilöstöä kohti kasvua ja työn imua. Muun muassa henkilöstöjohtajana 8 vuoden ajan. Valmennan ja työnohjaan esimiehiä ja koko henkilöstöä, niin yksilö- kuin ryhmävalmennuksia. Yritysvalmennusten lisäksi teen esimiehille suunnattuja koulutuksia sekä NLP Practitioner, NLP Master Pracititioner ja LCF Life Coach koulutuksia.

Olen ratkaisukeskeinen työnohjaaja, NLP Trainer, LCF Life Coach, fysioterapeutti ja RYT200 joogaopettaja. Työ- ja organisaatiopsykologiasta olen käynyt perusopinnot. Muita koulutuksia ovat LTA- ja LTA-esimies lisenssivalmentaja, johtajille suunnattu myynnin ammattitutkinto ja Personal Trainer.

Action! rahoittajat
Action! rahoittajat ja yhteistyökumppanit