Aalto-yliopisto Juniorin tiedepajat Oodissa

Järjestämme hiihtolomaviikolla keskiviikosta perjantaihin monitieteellisiä ja taiteellisia työpajoja kaikenikäisille seikkailunhaluisille. Tervetuloa! Ennakkotietoja tai -taitoja ei tarvita.
Kaksi lasta tutkii vihreää liuosta.

Tule Oodiin elämysmatkalle

Kun uteliaisuus on rajaton, voi tehdä mitä vaan. Etsiä, kokeilla, innostua ja löytää lisää kysymyksiä. Ja joskus jopa vastauksia. Aalto-yliopisto Junior on taidetta, tiedettä, teknologiaa ja taloutta lapsille, nuorille ja opettajille  – opetuksen tueksi, omaksi iloksi ja innostuksen lähteeksi.

Aalto-yliopisto Junior järjestää talvilomaviikolla keskiviikosta perjantaihin monitieteellisiä ja taiteellisia työpajoja, kaikenikäisille seikkailunhaluisille. Ennakkotietoja tai taitoja ei tarvita.

Kaikki työpajat ovat klo 12–16 Helsingin keskustakirjaston Oodin 2. ja 3. kerroksessa ja niihin on vapaa pääsy. Kukin on kestoltaan noin  5–20 minuuttia.

Keskiviikko (klo 12–16):

• Matematiikan maailma
  • Taloustiedettä kaikille
  • Kemian lyhyt oppimäärä

Torstai (klo 12–16):

• Sähkömagneettiset koneet
  • Kemian lyhyt oppimäärä

Perjantai (klo 12–16):

• Sähkömagneettiset koneet
  • Matematiikan maailma
  • Taloustiedettä kaikille
  • Origamipuu

Tapahtuma järjestetään yhteistyössä Helsingin kaupungin kanssa.