Tapahtumat

Aalto Digital Creatives afterwork – Yrittäjämäinen ajattelutapa luovilla aloilla

Aalto Digital Creatives järjestää säännöllisiä afterwork-tapahtumia, jotka käsittelevät luovien alojen yrittäjyyden eri aihealueita. Seuraava tapahtuma käsittelee yrittäjämäistä ajattelutapaa luovilla aloilla. Tilaisuudessa esitellään myös Aalto Digital Creatives -ohjelman tulevat haut keväällä 2023.
Photo of people sitting in Mordor, A Grid

Tervetuloa Aalto Digital Creativesin järjestämään afterwork-tilaisuuteen, jonka teemana on yrittäjämäinen ajattelutapa luovilla aloilla. Tässä tilaisuudessa luovien alojen asiantuntijat keskustelevat alan yrittäjyyden ominaispiirteistä sekä taiteiden ja liiketoiminnan yhdistämisen ympärillä vallitsevasta ristiriidasta.

Tapahtuma sisältää myös esihautomo-ohjelman ja Art & Tech Open Callin esittelyn, joissa molemmissa käynnistyy haku kevätlukukauden 2023 aikana.

Lue lisää ohjelmaan hakemisesta

Tilaisuudessa puhuvat Kati Uusi-Rauva, luovien alojen asiantuntija sekä Uniarts Hub esihautomo-ohjelman projektipäällikkö, Mazdak Nassir, elokuvatuottaja ja avaruusyrittäjä sekä Johannes Kaira, Aalto Ventures Programin luovien alojen yrittäjyyden opettaja, arkkitehti sekä judo-valmentaja. Keskustelua moderoi Ari Kivimäki, Aalto Digital Creativesin projektipäällikkö Aalto Studiosissa.

Ilmoittaudu tästä

Tilaisuus on osa Aalto Digital Creatives esihautomo-ohjelmaa, joka keskittyy luovien alojen yritysideoiden kehittämiseen. Tapahtumaan ovat tervetulleita kaikki Aalto Digital Creatives –ohjelmasta kiinnostuneet, luovien alojen opiskelijat sekä alalla työskentelevät henkilöt.

Lisätiedot:

Katja Reinikka
Tuottaja | Aalto Digital Creatives | Aalto Studios
050 434 8872 | [email protected]

Tietosuojailmoitukset

Aalto Digital Creatives logo image

Aalto Digital Creatives (ulkoinen linkki)

Aalto Digital Creatives pre-incubator program aims to help creative industry students, researchers and practitioners on their path towards entrepreneurship.. The program is supported by the City of Helsinki and it’s part of Helsinki-based higher education institutions’ campus incubators network. Aalto Digital Creatives program is coordinated by Aalto Startup Center and Aalto Studios.

Aalto Digital Creatives batch 2 kick off event

Syksyn luovien alojen esihautomo-ohjelmassa kahdeksan tiimiä kehitti yritysideoitaan

Seuraava hakukierros luovien alojen esihautomo-ohjelmaan on auki 1.1.-14.2.2023.

Creative Technologies event image

Creative Technologies -seminaari

Seuraavan seminaarin teema on tekoälyn vaikutusta musiikkiin ja esittäviin taiteisiin.

Tapahtumat