Aalto Digital Creatives afterwork ja infotilaisuus

Aalto Digital Creatives järjestää säännöllisiä afterwork-tapahtumia, jotka käsittelevät luovien alojen yrittäjyyden eri aihealueita. Seuraava tapahtuma keskittyy yrittäjyystarinoihin ja Aalto Digital Creatives -ohjelman syksyn 2023 haun esittelyyn.
Aalto Digital Creatives visual with logos

Tervetuloa Aalto Digital Creativesin syyslukukauden käynnistävään afterwork-tilaisuuteen. Tässä tilaisuudessa kaksi luovien alojen toimijaa esittelevät omat liiketoimintaideansa ja tarinansa kohti yrittäjyyttä, mukaan lukien Aalto Digital Creatives –ohjelmaan osallistuneen projektin.

Tapahtuma sisältää myös Aalto Digital Creatives esihautomo-ohjelman esittelyn, jonka haku on avoinna 5.9. saakka.

Tilaisuuden kieli on englanti. Lue lisää ohjelmasta tapahtuman englanninkieliseltä sivulta.

Tilaisuus on osa Aalto Digital Creatives esihautomo-ohjelmaa, joka keskittyy luovien alojen yritysideoiden kehittämiseen. Tapahtumaan ovat tervetulleita kaikki Aalto Digital Creatives –ohjelmasta kiinnostuneet, luovien alojen opiskelijat sekä alalla työskentelevät henkilöt. Ajankohtaiset tiedot tapahtumista ja hakuajoista saat seuraamalla hanketta Instagramissa tai Linkedinissä.

Lisätiedot:

Katja Reinikka
Tuottaja | Aalto Digital Creatives | Aalto Studios
050 434 8872 | [email protected]

Tietosuojailmoitukset

Aalto Digital Creatives logo image

Aalto Digital Creatives (ulkoinen linkki)

Aalto Digital Creatives pre-incubator program aims to help creative industry students, researchers and practitioners on their path towards entrepreneurship.. The program is supported by the City of Helsinki and it’s part of Helsinki-based higher education institutions’ campus incubators network. Aalto Digital Creatives program is coordinated by Aalto Startup Center and Aalto Studios.

Creative Demo Day presenters on stage

Aalto Digital Creatives ja Uniarts Hub -esihautomoiden yhteisessä Creative Demo Day -tapahtumassa annettiin näkyvyyttä luovien alojen uusille liikeideoille

Aalto-yliopiston ja Taideyliopiston luovien alojen esihautomo-ohjelmien kevään osallistujat esittelivät pitchaus-tapahtumassa liikeideansa yleisölle.