Aalto Alumni meet-and-greet Palo Altossa 5. marraskuuta

Alumnit ja Aallon ystävät on kutsuttu Kauppakorkeakoulun dekaanin järjestämään alumnitapaamiseen Palo Altossa Yhdysvalloissa, Ideanin toimistolla 5. marraskuuta.
Aalto Alumni meet-and-greet

Alumnit ja Aallon ystävät on kutsuttu Kauppakorkeakoulun dekaanin Ingmar Björkmanin järjestämään alumnitapaamiseen Palo Altossa Yhdysvalloissa, Ideanin toimistolla 5. marraskuuta. Tilaisuuden ohjelma alkaa 18:00 paikallista aikaa, mutta vieraat ovat tervetulleita paikalle 17:30 alkaen.

Tilaisuuden tervetulopuheen pitää tutkija Hanna Maula, jonka jälkeen dekaani Björkman kertoo Aalto-yliopiston tuoreimmat kuulumiset. Professori Eero Vaara pitää pääpuheenvuoron aiheesta ”Strategy as narrative and storytelling”.

Illan aikana vierailla on myös mahdollisuus seurustella ja jakaa kokemuksia muiden alumnien ja Aallon ystävien kanssa.

Mikäli et ole vielä ilmoittautunut tilaisuuteen, voit tehdä sen täällä: https://www.webropolsurveys.com/S/29CA1406CB825ABA.par

Kutsua saa jakaa alueella muille alumneille ja Aallon ystäville.

Päivä: 5. marraskuuta, 2018
Aika: 18:00 (saapuminen 17:30 alkaen) - 20:00
Paikka: Ideanin toimisto, Palo Alto, 214 Homer Ave, Palo Alto, CA 94301, Yhdysvallat

Lisätietoja: [email protected]