A Bloc 1 Year Birthday Bash

Uskomatonta mutta totta, A Bloc täyttää jo vuoden! Tule mukaan synttärijuhlallisuuksiin koko viikoksi syyslukukauden alussa, 9.-15. syyskuuta.
A Bloc 1 Year

Luvassa on kakkukahvit, DJ, opiskelijoiden järjestämä kirpputori sekä tietenkin upeita tarjouksia kauppiailtamme.

Ilmoitamme myös ylpeinä, että teemme yhteistyötä A Gridissä toimivan startupin kanssa lanseerataksemme kokeilun Suomen ensimmäisestä täysin automatisoidusta kaupallisesta drone-kuljetuspalvelusta, joka on avoin kaikille. Tilaa synttäritarjoukset A Blocista ByDrone-sovelluksella, ja dronet kuljettavat ne sinulle Otaniemen alueella. Lisää tietoa luvassa pian!

Pidä silmällä Facebook-tapahtumaa niin tiedät mitä tapahtuu!

Aikataulu:

• Tarjouksia koko viikon 9.-15.9.
  • To 12.9. – kakkukahvit 11.30 + DJ 12.00-17.00 pääaulassa
  • Pe 13.9. – TOKYOn kirpputori 11.00-16.00 Korkeakouluaukiolla
  • La 14.9. – TOKYOn kirpputori 11.00-16.00 Korkeakouluaukiolla
  • Su 15.9. – viimeinen päivä osallistua A Bloc –jopon arvontaan (seuraa postauksiamme!)