Taiteen laitos

Off Human valokuvanäyttely Väre V1 galleriassa

27.11.–07.12.2018
Vaaleat, lyhyet hiukset, valkoinen kauluspaita. Henkilö lähikuvassa silmät kiinni, koskettaa ohimoaan. valkoinen tausta, erikoiset negatiivivarjot lankeavat henkilön kasvoille.
Pieta Oras: Offline, inkjet print, 2018

Kollektiivinen Off Human-näyttely Väreen V1 Galleriassa koostuu Aallon kuvataidekasvatuksen ensimmäisen vuoden kandiopiskelijoiden teoksista.Näyttely on toteutettu osana valokuvauskurssia, jonka aikana opiskelijat ovat tutkineet valokuvan mahdollisuuksia kokeilujen ja löytöjen kautta.

Taiteilijat:

Juliska Hämäläinen, Saara Ikäläinen, Saara Kolehmainen, Totti Korpua, Anni Lappalainen, Vilma Leinonen, Noa Malm, Anniina Marjakangas, Pieta Oras, Hanna Kaisa Pohjalainen, Petra Rapo, Aurora Raumolin, Henna Tuhkalainen, Verna Tähtinen, Tiiu Vainio, Beisa Vilkman, Hanna Vuorivirta ja Lumi Wiikari.

Opettaja: Minna Suoniemi.