Palvelut

ACRIS-profiilin käyttöoikeusvaltuutus ja ilmoitukset

ACRISissa voit valtuuttaa toisen käyttäjän ylläpitämään tietojasi puolestasi ja määritellä millaisia sisältöön liittyviä ilmoituksia haluat. Voit myös valita, kuinka usein ACRIS lähettää ilmoituksia sisältöösi liittyvistä muutoksista.
Adding trusted user in ACRIS

Toisen henkilön valtuuttaminen tietojen ylläpitoon (Trusted user). HUOM! Myös valtuutetulla käyttäjällä pitää olla ACRIS-tili.

1. Klikkaa nimeäsi ACRISin oikeassa yläkulmassa.
  2. Valitse Trusted Users.
  3. Syötä sen kollegasi nimi, jonka haluat valtuuttaa ylläpitämään tietojasi.
  4. Tallenna muutokset

Valtuutetut käyttäjät voivat ylläpitää tutkimukseen liittyviä tietojasi omalla ACRIS-tilillään.

Switch user in ACRIS
You can switch to another person's profile in ACRIS.

Toisen henkilön profiilin muokkaaminen

Jos haluat muokata toisen henkilön ACRIS-profiilia, sinun tulee ensin siirtyä hänen profiiliinsa. Klikkaa yläoikealla olevaa Switch User -painiketta ja etsi henkilön nimi. Huomaa, että painike muuttuu punaiseksi toisen profiilin näyttämisen aikana. Kun olet muokannut toisen henkilön profiilia, voit palata omaan profiiliisi klikkaamalla painiketta uudelleen.

notifications in ACRIS

ACRISin lähettämät ilmoitukset

ACRIS lähettää ilmoituksia, kun julkaisuihisi tai aktiviteetteihisi tehdään muutoksia. Voit tarkastella näitä ilmoituksia ACRISin oikealla puolella olevasta ilmoitusosiosta (Notifications). Voit myös muokata sitä kuinka usein haluat vastaanottaa sähköposti-ilmoituksia:

1. Kirjaudu sisään https://acris.aalto.fi/  -sivustolle Aalto-tunnuksillasi.
  2. Klikkaa käyttäjänimeäsi ACRISin oikeassa yläkulmassa.
  3. Valitse Email Settings ja muokkaa ilmoitusten toistumistiheyttä.
  4. Tallenna muutokset.

Takaisin ACRIS-ohjeiden hakemistoon ja ACRIS-ohjeiden pääsivulle:

Kaikki ACRIS-ohjeet

Tälle sivulle on koottu linkit kaikkiin ACRIS-ohjeisiin. ACRIS, Aalto Current Research Information System, on Aalto-yliopistoon tutkimustietojärjestelmä. Tutkimustietojärjestelmään tallennetut tiedot näytetään julkisessa Research.aalto.fi-portaalissa.

ACRIS-ohjeet

ACRIS (Aalto Current Research Information System) on Aalto-yliopiston tutkimustietojärjestelmä. Järjestelmässä on ajantasaista tietoa Aalto-yliopiston tutkimuksesta ja taiteellisesta toiminnasta. Tiedot näkyvät julkisesti Research.aalto.fi-portaalissa.

Yellow dots and a magnifying glass
Tätä palvelua tarjoaa:

Tutkimus- ja innovaatiopalvelut

Löysitkö tästä tarvitsemasi tiedon? Jos et, ota meihin yhteyttä.