Palvelut

Aalto University Executive Education and Professional Development

Aalto University Executive Education and Professional Development (Aalto EE) tarjoaa liikkeenjohdon ja asiantuntijoiden valmennus- ja kehittämispalveluita globaalisti sekä yksilöille että organisaatioille.
Aalto EE lecture

Aalto University Executive Education and Professional Development tarjoaa vaikuttavia liikkeenjohdon ja asiantuntijoiden valmennus-, koulutus- ja kehittämispalveluita. Tarjooma sisältää asiakaskohtaisesti räätälöidyt koulutukset organisaatioille, MBA- ja DBA-ohjelmat sekä avoimet koulutusohjelmat.

Aalto EE:llä on kaksi tukikohtaa: päätoimistomme ja -koulutustilamme sijaitsevat Helsingissä, Aasian alueen toimintoja koordinoidaan puolestaan Singaporesta käsin. Suomen ja Singaporen lisäksi tarjoamme ohjelmia kansainvälisesti.

Lue lisää ohjelmistamme:

Yhteyshenkilöt:

Tom Lindholm
toimitusjohtaja, Aalto University Executive Education Oy
Head of Lifewide Learning, Aalto-yliopisto

Lisa Axam
toimitusjohtajan assistentti
puh. +358 40 866 7442

Kaikki yhteyshenkilöt ja yhteystiedot »

Silmälasipäinen, harmaatukkainen ja tummaan pukuun pukeutunut Ted Rouse hymyilee kuvassa iloisesti ja on ojentanut oikean kätensä rennosti ilmaan. Taustalla on viherkasveja ja ikkunasta tulevaa valoa.
Yhteistyö Julkaistu:

Arvostettu yrityskauppakonkari Aallon vieraana

Ted Rouse oli puhujana ensimmäisessä Aalto M & A Forumissa lokakuussa 2023. Rouse on Bain & Companyn Lontoossa työskentelevä advisory partner, jolla on pitkä kokemus yritysjärjestelyistä.
The cover of the playbook including the name and a grainy pink and orange shape on the background.
Yliopisto Julkaistu:

Aalto-yliopiston mikro-oppimisen kirjanen on julkaistu

Kirjanen auttaa opettajia luomaan kiinnostavia oppimiskokemuksia mikro-oppimisen avulla.
Thomas Keil ja Markus Mäkelä
Yhteistyö Julkaistu:

Varo Las Vegas -avioliittoja, neuvoo yrityskauppaprofessori

Yrityskaupat ovat tehokas strateginen työkalu, sanoo Aalto-yliopiston M&A Forumissa esiintynyt professori Thomas Keil.
A man in a suit standing in front of the Aalto Töölö building.
Nimitykset Julkaistu:

Pitkää uraa finanssialalla tehnyt Ilari Niemi nimitettiin Aalto EE:n uudeksi talousjohtajaksi

Niemi raportoi tehtävässään Aalto EE:n toimitusjohtaja Tom Lindholmille ja Aalto-yliopiston talousjohtaja Marianna Bomille.
Tätä palvelua tarjoaa:

Kumppanuudet ja yritysyhteistyö

Löysitkö tästä tarvitsemasi tiedon? Jos et, ota meihin yhteyttä.