Opiskelijan opas

Tapahtumat Aallon kansainvälisiin kandidaattiohjelmiin valituille opiskelijoille

Tälle sivulle olemme koonneet kaikki webinaarit, tapahtumat ja muut resurssit, joita Aalto tarjoaa kansainvälisiin kandidaattiohjelmiin vastavalituille opiskelijoille. Kutsumme sinut osallistumaan webinaareihin sekä verkostoitumaan kanssaopiskelijoidesi kanssa!
Two students sitting and laughing with a laptop.

Osallistu webinaariin Aallon kansainvälisiin kandidaattiohjelmiin hyväksytyille opiskelijoille

Tässä webinaarissa Aalto-yliopiston edustajat antavat sinulle tietoa opintojen aloittamisesta Aallossa. Saat myös yhteyden opintovaihtoehtosi edustajiin. Liity webinaariin saadaksesi lisätietoja opinnoistasi ja saada vastauksia kaikkiin kysymyksiisi. Webinaari järjestetään englanniksi.

Webinaari pidetään tiistaina 7. toukokuuta klo 13-15.

Ilmoittautumislinkki päivitetään pian!

Osallistu webinaareihin kaikille Aaltoon valituille opiskelijoille

Tapaa henkilökuntaamme ja opiskelijoitamme uusille opiskelijoille järjestettävissä webinaareissa. Webinaareissa autamme sinua kysymyksissä, joita sinulla saattaa olla ennen opintojen aloittamista Aallossa. Webinaarit järjestetään englanniksi. Selaa tulevia webinaareja ja ilmoittaudu mukaan!

Juttele muiden uusien opiskelijoiden kanssa

Voit verkostoitua jo nyt muiden uusien opiskelijoiden kanssa liittymällä Goin' Connectiin. Keskustele opiskelijoiden kanssa, jotka tulevat kanssasi samaan ohjelmaan tai ovat kotoisin samalta alueelta kuin sinä, ja löydä ihmisiä, joilla on kanssasi samoja kiinnostuksen kohteita.

Aloita chattaily!
A phone on top of the world map with the Goin' logo.

Juttele Aallon nykyisten opiskelijoiden kanssa

Onko sinulla kysymyksiä, joihin vain Aalto-opiskelija osaa vastata? Aalto Squad -opiskelijalähettiläämme ovat valmiita keskustelemaan kanssasi omista kokemuksistaan ja kaikesta liittyen Aaltoon! Liity heidän joka perjantaisiin kahvisessioihinsa tai keskustele heidän kanssaan Unibuddyssa! Voit myös lukea heidän kokemuksistaan heidän blogikirjoituksistaan.

Juttele Aallon opiskelijoiden kanssa!

Oletko pohtinut, millaista on opiskella Aalto-yliopistossa tai mietitkö, millaista opiskelijaelämä Otaniemen kampuksella tai Mikkelin toimipisteessä mahtaa olla? Tule juttelemaan opiskelijalähettiläidemme kanssa!

4 students taking a selfie on the steps of the Amphitheatre on Otaniemi Campus

More than the degree | Aalto Blogs (ulkoinen linkki)

Millaista opiskelu Aallossa on? Lue kaikki opiskelijaelämästä ja opinnoista Aalto Squadin blogista!

Image from remote site: ourblogs.aalto.fi
Studenter på kampus

Pidä yhteyttä sosiaalisessa mediassa

1. Jaa matkasi Aaltoon! Tägää Aalto-tilit ja käytä hashtageja #AaltoYliopisto ja #AaltoUniversity
  2. Instagram: @AaltoUniversity@AaltoArts, @AaltoBiz@AaltoChem, @AaltoElec and @Aalto.Eng
  3. Snapchat & TikTok: tutustu opiskelijaelämään
  4. YouTube: opiskelijavlogeja, ohjelmavideoita ja paljon muuta!

Virtuaalikierros kampuksella

Tutustu Aalto-yliopiston kampukseen virtuaalisesti. Kaksi opasta johdattavat sinut tutustumaan eri paikkoihin Aallon kampuksella – opiskelutiloihin, laboratorioihin, työpajoihin ja ulkoalueisiin. Liity mukaan tietokoneella, mobiililaitteella tai VR-laseilla!

Tutustu kampukseen!
An aerial photo of the Aalto University campus at sunset.