Oasis of Radical Wellbeing

Lyhytelokuvia hyvinvoinnista, katso, mieti ja keskustele!

Katso elokuva! Oletko kokenut samanlaista? MIten reagoit? Jaa ajatuksesi kollegojen ja ystävien kanssa! Elokuvat on tuotettu Aalto-yliopistossa.
Self-Compassion I: A Mental Prison. Short film by Merita Petäjä and Eero Tiilkainen, 2018.

Myötätunto I: Mielen vankila (ulkoinen linkki)

Mitä tapahtuu, kun yksi meistä jää ulkopuolelle? Myötätunto muita ja itseä kohtaan on ratkaisevan tärkeää niin opiskelijoille kuin henkilökunnallekin. Katso lyhytelokuva. Merita Petäjä and Eero Tiilikainen (Aalto University, 2018)

Compassion II movie pic Stefan Scherer 2021

Myötätunto II: Paljon onnea! (ulkoinen linkki)

Päiväni murmelina -tyyppinen tarina itsemyötätunnosta. Merita Petäjän ja Eero Tiilikaisen lyhytelokuva, tuottaja Aalto AllWell? / Sakari Heiskanen, 2021.

Aalto student student Sonja contemplating in the nature. From Short film Compassion III: Sonja.

Myötätunto III: Sonja (ulkoinen linkki)

Lyhytelokuva Sonja - Compassion III saa ensi-iltansa Green Minds, Healthy Hearts – Social Sustainability Symposium -tapahtumassa. Elokuva kertoo opiskelijasta, joka saa mielenkiintoisen harjoittelutarjouksen, mutta joutuu vaikean päätöksen eteen saatuaan tietää, että harjoitteluyrityksessä harjoitetaan viherpesua.

Hyvinvoinnin avaimet I: Tunnetaidot

Voimme yrittää hyväksyä ja tutkia hankalia tunteita. Miten? Aalto-yliopiston ammattilaisten kokoama hyvinvointipaketti käyttöösi.

Tunnetaidot

Hyvinvoinnin avaimet II: Rohkeutta ja itsemyötätuntoa

Myötätuntoa itseään kohtaan voi opetella. Aalto-yliopiston ammattilaisten kokoama hyvinvointipaketti käyttöösi.

Itsemyötätunto

Hyvinvoinnin avaimet V: Liikettä aivojen eteen

Jo pieni määrä liikkumista voi virkistää aivoja ja rikastaa ajattelua. Aalto-yliopiston ammattilaisten kokoama hyvinvointipaketti käyttöösi.

Hyvinvoinnin avaimet V: Liikettä aivojen eteen

Hyvinvoinnin avaimet IV: Ihmisten kesken

Korkealaatuiset yhteydet voivat myös auttaa meitä kehittymään ja kasvamaan ihmisinä sekä kiinnittymään yhteisöihin ja organisaatioihin. Aalto-yliopiston ammattilaisten kokoama hyvinvointipaketti käyttöösi.

Hyvinvoinnin avaimet IV: Ihmisten kesken

Hyvinvoinnin avaimet III: Ryhmäflow - Mitä!?

Flow voidaan saavuttaa myös yhdessä muiden kanssa. Aalto-yliopiston ammattilaisten kokoama hyvinvointipaketti käyttöösi.

Hyvinvoinnin avaimet III: Ryhmäflow

Rauhoittavia hetkiä sinulle: mindfulnessharjoituksia käyttöösi!

Mindfulness voi olla erinomainen väline arjen hallintaan.

Wellbeing for You Mindfulness