Lahjoita tulevaisuus

Tuotantotaloutta voi nyt tukea lahjoittamalla

Aalto on perustanut tuotantotalouden alumnien aloitteesta Prodeko-rahaston, johon lahjoitetuilla varoilla vahvistetaan tuotantotalouden korkealaatuista opetusta ja tutkimusta.
Students studying together

Pitkän aikavälin tavoitteena on kehittää teknologialiiketoiminnan osaamista ja parantaa tulevien teknologiayrittäjien edellytyksiä rakentaa kestävää tulevaisuutta. “Rahaston ansiosta on nyt mahdollista tukea suoraan tuotantotalouden ja teknologiayrittäjyyden opetusta ja tutkimusta”, iloitsee tuotantotalouden laitoksen johtaja Risto Rajala.

Tuotantotalouden alueelta valmistuu vuosittain kymmeniä uusia yrittäjiä ja teknologialiiketoiminnan asiantuntijoita. ”Koulutamme teknisesti valveutuneita asiantuntijoita, jotka haluavat kehittää vastuullisempaa teknologialiiketoimintaa. Lahjoitukset Prodeko-rahastoon ovat sijoituksia Suomen talouden ja yhteiskunnan hyvinvointiin ja menestykseen”, sanoo kasvuyrittäjyyden professori Marina Biniari.

Otaniemi Lehmuskuja (photo Mikko Raskinen)

Lahjoita tuotantotalouden Prodeko-rahastoon

Lahjoittamalla tuet tulevien sukupolvien teknologiayrittäjyyttä ja teknologialiiketoiminnan osaamisen kehittämistä. Lue lisää

Lahjoitustapa