Avoimet työpaikat

Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun dekaani

Dekaanina olet rakentamassa koulun edellytyksiä huipputason tutkimukselle, taiteelliselle toiminnalle, oppimiselle ja yhteiskunnalliselle vaikuttavuudelle.
An Aalto student paints a wall for Flow Festival in Helsinki. AaltoXFlow photo: Mikko Raskinen / Aalto University

Tutustu tehtävän tavoitteisiin ja odotuksiimme täällä.

Haethan tehtävää 10.10.2018 mennessä lähettämällä hakumateriaalit englanniksi osoitteeseen [email protected]. Hakumateriaaleina pyydämme CV:n (max. 3 sivua) ja motivaatiokirjeen (max. 2 sivua). Pyydämme sinua motivaatiokirjeessä kuvaamaan a) motivaatiosi tätä tehtävää kohtaan ja b) visiosi korkeakoulutukselle ARTS:in edustamilla aloilla.

Komitean puheenjohtaja Philip Dean ([email protected]) ja sihteeri Anna Lehtinen ([email protected]) vastaavat mielellään kysymyksiisi.