Ehdota laadukkaan opetuksen palkinnon saajaa 2021-2022

Viime vuonna Sähkötekniikan korkeakoulun Vuoden opettaja -palkinnon sai Matti Raasakka.
opetuksen_kehittaja_banneri_elec_fi_fi.png

Sähkötekniikan korkeakoulun tavoitteena on tukea opiskelijoiden oppimista mahdollisimman hyvin. Oletko sinä kohdannut jonkun, joka on tukenut, innostanut tai motivoinut sinua tai jotain toista oppimaan tai opiskelemaan erityisen ansiokkaasti? Paljasta hänet! Mitä hän teki?

Etsimme henkilöä tai ryhmää, opettajaa, ohjaajaa, assistenttia, hallinnon ihmistä, ketä vain. Tittelillä ei ole väliä, mutta teoilla on. Haluamme tunnistaa ja tunnustaa hyviä tekoja ja palkita tekijöitä.

Henkilön tai ryhmän voi ilmoittaa 15.6.2022 mennessä tällä sähköisellä lomakkeella.

Ehdotuksen voi tehdä kuka tahansa Aalto ELECn yhteisöön kuuluva opiskelija tai henkilökunnan jäsen. Ehdotuksen takana voi olla useita henkilöitä, joiden nimet kirjataan ehdotukseen. Aalto ELECn Opetuksen laatutoimikunta (OpLaa) ei paljasta ehdotuksen tekijöitä.

OpLaa käsittelee ehdotukset, arvioi erityisesti perustelut ja valitsee palkittavan tai palkittavat.

Tunnustukset jaetaan dekaanin kahveilla 4.10.2022 klo 13-14, paikka: AS2, Maarintie 8.

Lue täältä lisää opetustyön palkitsemisesta Sähkötekniikan korkeakoulussa. >>

Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Verkkosivusto tarjoaa työkaluja opiskelijatiimien tukemiseen koko projektikurssin ajan.
Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Visuaalisen viestinnän muotoilun opiskelijat ja professori palkittiin Vuoden Huiput -gaalassa, jossa juhlittiin parasta suomalaista luovaa suunnittelua.
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
EU parlamentti
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Milja Mieskolainen: Euroopan Parlamentin Schuman-harjoittelu ylitti odotukseni

Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun laskentatoimen maisteriopiskelija Milja Mieskolainen oli jo aiemmin pohtinut hakemista harjoitteluun Euroopan Unioniin, mutta oli ajatellut harjoittelupaikan saamisen olevan liian haastavaa. Keväällä 2023 hän kuitenkin huomasi ilmoituksen harjoittelupaikoista ja päätti kokeilla hakemista, sillä avoinna oli kiinnostava paikka talouden hallinnan ja EMUn valvontayksikössä. Hakeminenkaan ei osoittautunut vaikeaksi. Milja haki paikkaa, sai sen ja harjoittelu Euroopan Parlamentissa alkoi lokakuussa.