Teaching Lab etsii hyviä käytäntöjä

Tiedätkö resursseja, työkaluja, metodeja tai kursseja, jotka edistävät työelämälähtöistä koulutusta ja tulevaisuuden valmiuksia? Keräämme hyviä käytäntöjä Teaching Labin verkkosivuille opetushenkilökunnan tueksi ja inspiraatioksi!
Teaching Lab / Methods & Tools

Jaa meille työelämälähtöisen koulutuksen hyvä käytäntö!

Tiedämme, että Aallon opettajilla on sekä käytössä että takataskussa loistavia käytäntöjä, työkaluja, metodeja ja resursseja, joilla tukea opiskelijoiden työelämäosaamisen kehittymistä. Haluamme kuulla SINUN hyvästä käytännöstäsi ja jakaa sen koko Aalto-yhteisölle.

Teaching Lab on koonnut verkkosivuilleen hyviä käytäntöjä tulevaisuuden työelämäosaamisen vahvistamisesta osana opetusta. Haluamme tarjota opettajille yhteen paikkaan koottuna konkreettista informaatiota ja inspiraatiota yhä työelämälähtöisemmän opetuksen kehittämiseksi.

Yksi esimerkki tällaisesta resurssista voisi olla vaikkapa opiskelijaprojektien sopimuspohjamalli. Myös olemassa olevat työelämälähtöiset kurssit ja ohjelmat voivat olla hyviä käytäntöjä.

Opetatko itse työelämävalmiuksia tai työelämäyhteyksiä vahvistavaa kurssia tai tiedätkö resursseja tai metodeja, jotka meidän pitäisi ottaa huomioon?

• Kerro meille hyvästä käytänteestä täyttämällä tämä lomake!

Hausta saa vinkata myös kollegalle!

Lisätietoja:

Takaisin etusivulle