Kestävyystieteen ykköstapahtuma: Sustainability Science Days 2023

Sustainability Science Days on kansainvälinen konferenssi, jonka järjestävät Helsingin yliopiston kestävyystieteen instituutti (HELSUS) ja Aalto-yliopisto. Tänä vuonna tapahtuma pidetään 23.–26.5.2023.
Graphic design. On the right side of the visual there is a volcanic landscape with beautiful rocky pathway towards a mountain. Left side of the visual is fading to black. On the top left corner: Sustainability Science Days text is displayed with Swear Display font, and Aalto University and Helsinki University logos below on the left hand side of the visual.

Sustainability Science Days 2023: PATHWAYS OF HOPE – Knowledge, Actions, Solutions

Sustainability Science Days -konferenssin vuoden 2023 teema "Pathways of Hope" korostaa monitieteisen yhteistyön tärkeyttä systeemisen muutoksen saavuttamisessa. Tarvitsemme tiedeperustaista tietoa, toimia ja ratkaisuja luodaksemme paremman tulevaisuuden ja kaikkia yhteiskunnan toimijoita tarvitaan tähän.

Tämän tapahtuman kieli on englanti. Lisätietoja teemasta ja tapahtumasta löydät tapahtuman englanninkielisiltä sivuilta jasustainabilitysciencedays.fi.

Jos sinulla on kysyttävää konferenssista, otathan yhteyttä lähettämällä meille viestin osoitteeseen[email protected]

Ilmoittauduthan myös sähköpostilistallemme tämän linkin kautta, mikäli haluat pysyä mukana viimeisimmistä SSD-uutisista! Käytämme tätä listaa konferenssikohtaisten ilmoitusten tekemiseen.

Rekisteröityminen ja ohjelma julkistetaan myöhemmin tapahtuman virallisilla sivuilla sustainabilitysciencedays.fi

Sustainability Science Days logo (Black Swear Display font in white backround).
Logo collage with black Aalto University, University of Helsinki and Helsinki institute of sustainability science logos.