Aalto ARTS viestintäopas

Avaintietoa

Raportteja oppimisen, tutkimuksen, henkilöstöhallinnon ja talouden tunnusluvuista ja muista keskeisistä indikaattoreista.

Näin pääset tärkeimpiin raportteihin:

• käytä Aalto-tietokonetta, jossa Aalto Network- tai VPN-yhteys on päällä (etätyöskentelyssä)

• Mac-käyttäjät: kokeile Firefoxia Safarin sijaan, jos kohtaat ongelmia
  • Aalto-yliopiston keskeiset tiedot löydät täältä. Raportit sisältävät KPI:t ja muita keskeisiä mittareita, jotka liittyvät yliopistomme oppimiseen, tutkimukseen, HR:ään ja rahoitukseen.
  • Alta löydät myös ohjeita mm. Väreen palveluista.

Jos tarvitset muita oppimiseen, tutkimukseen, HR:ään ja rahoitukseen liittyviä raportteja, grafiikkaa tai numeroita, ota yhteyttä [email protected]

A white, 80 cms high 3D logo with capital A and an exclamation mark to the right of it. The logo is standing in the sunshine on a beach with the sea and some seagrass behind it. Picture by Aalto University / Mikko Raskinen

Materiaalipankki (ulkoinen linkki)

Materiaalipankki ja sen sisältö on tarkoitettu Aalto-yliopiston virallisten viestintä-, brändi- ja markkinointimateriaalien luomiseen. Työkalu on tarkoitettu yliopiston viestinnän ammattilaisille, viestinnän alihankkijoille yksittäisissä projekteissa, työntekijöille ja ulkopuolisille yhteistyökumppaneille.

Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä: [email protected]