UniSport – universitetets eget motionscenter

UniSport sänker tröskeln för att börja motionera ytterligare genom att sänka priserna för engångsbesök och tiogångerskort för universitetets studerande. Utbudet av gruppmotion utökas också med gruppmotionstimmar i kampsportsstil som kunderna önskat.

Priserna på tiogångerskort och engångsbesök sänks för universitetsstuderande

UniSport sänker nu tröskeln för att börja motionera ytterligare genom att sänka priserna för engångsbesök och tiogångerskort för universitetets studerande. Engångsbesök och tiogångerskort ger utmärkta möjligheter att hitta sin egen favoritgren och röra på sig i egen takt. UniSports aktuella priser finns här: https://www.unisport.fi/asiakkaaksi/hinnasto-ja-maksutavat Om du tränar utanför rusningstid med ett halvdagskort blir det ännu billigare.

Nya gruppmotionstimmar startar i januari

I januari utökas utbudet av gruppmotion med gruppmotionstimmar i kampsportsstil, som kunderna efterfrågat. Kan du hitta svaret på vilken ny gren som startar i januari? Svaret finns dolt i rutnätet på tre språk.

Hittar du inte svaret? Du hittar information om de nya gruppmotionstimmarna här.
Du kan delta i gruppträning med ett säsongskort eller tiogångerskort eller som engångsbesök.

Rows of letters with hidden words. Words horizontally, vertically, and diagonally. The hidden words are kuntonyrkkeily, fitness boxing, fitnessboxning. UniSport logos in the background.
Sanaristikko

Ge respons på sidan

• Publicerat:
  • Uppdaterad:

Läs fler nyheter

Path in the Laajalahti nature area
Studier, Universitetet Publicerat:

Hälsostig på Otnäs campus

Teman för den femdelade hälsostigen är iakttagande av känslor, en vårdande relation till naturen, kroppslighet, avslappning och återhållsamhet.
Mediterranean salad
Campus, Studier, Universitetet Publicerat:

Svara på vår enkät om kvaliteten på restaurangerna 11. – 17.3.2024

Bl.a. lunchbiljetter lottas ut bland dem som svarat. Enkäten görs av Aalto restaurangkommitté.
juoksijoita rantaraitilla
Campus, Universitetet Publicerat:
Studier Publicerat:

Öva koncentration med MyCourses självstudiekurs

Med självstudiematerialet lär du dig hur du kan tränä din koncentration och skapa en miljö som stöder fokusering när man studerar. Materialet finns på finska och engelska.