Varaukset taas mahdollisia Takeoutin sivuilta

Takeoutin nettisivujen varausmahdollisuus on jälleen auki käyttäjille. Olemme myös uudistaneen laitteiden kategorisointia entistä tarkemmaksi.

Koronatilanteen vuoksi toivomme edelleen asiointia lähinnä sähköpostin välityksellä sekä noutoja ja palautuksia lokeroiden kautta aina kun se on mahdollista.

Small screenshot of takeout.aalto.fi

Aalto Takeout

Perusta projekti, löydä kiinnostavat laitteet, varaa laina-aika kalenterista.

Takeout-varausjärjestelmään
equipment

Lisätietoja toimistojen sivuilta

Kuva välinelainaamosta

Väre Takeout

Väre Takeout on erilaisten AV- ja IT-laitteiden lainauspalvelu. Nykyisin osa Aalto Studios -kokonaisuutta. Toiminnassamme etusijalla ovat opetus ja tutkimus, mutta palvelumme ovat kaikkien Aalto-yhteisön jäsenten käytettävissä.

Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun työpajat
Diverse Studios Takeout equipment

Aalto Studios Takeout (ulkoinen linkki)

Laajaa valikoima AV-laitteita Otakaari 7:ssä. Sivut englanniksi.

4G-5G-antenneja kampuksella
Kampus Julkaistu:

Valkohattuhakkerit pistävät taitonsa testiin Hack the Networks -tapahtumassa Otaniemessä

Aalto-yliopisto tarjoaa tapahtumaan harvinaislaatuisen 5G-testiverkon ja on mukana järjestämässä yhtä haastetta.
tekoälyohjelma käynnistyy
Mediatiedotteet, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tutkimus paljastaa ihmisten sokean luottamuksen tekoälyyn

Pelkkä usko tekoälyn apuun saa ihmiset suoriutumaan tehtävistä paremmin. Vaikutus ei katoa edes silloin, kun kuvitteellisen tekoälyn kerrotaan heikentävän suoritusta.
Maria Virkkala
Opinnot Julkaistu:

Avoimen yliopiston opiskelijatarina: sivuaineena logistiikka

Haastattelu avoimen yliopiston opinnoista
Tutkijoita Dipolin edustalla lumisessa maisemassa Otaniemessä
Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Immersiiviset laajennetun todellisuuden kokemukset apuna aineettoman kulttuuriperinnön säilyttämisessä

Aalto-yliopiston taiteen ja median laitos koordinoi Euroopan-laajuista hanketta, jonka tavoitteena on paitsi tallentaa aineetonta kulttuuriperintöä myös hyödyntää sitä yhteiskunnallisten haasteiden ratkaisemisessa. Apuna ovat immersiiviset laajennetun todellisuuden (XR) ympäristöt.