Postin pakettiautomaatti nyt A Blocin toisessa kerroksessa

Uusi ja suuri Postin pakettiautomaatti sijaitsee nyt kauppakeskus A Blocin toisessa kerroksessa Pakettipisteen pakettiautomaatin vieressä.
Postin pakettiautomaatti A Blocin toisessa kerroksessa

Postin pakettiautomaatti on poistunut K-Market Otaniemestä ja uusi, suurempi pakettiautomaatti sijaitsee nyt kauppakeskuksen toisessa kerroksessa Pakettipisteen pakettiautomaatin vieressä, vastapäätä hissiä ja opiskelijaravintola Food & Co A Blocia.

K-Market Otaniemessä sijaitsee edelleen Postin noutopiste. Lisäksi Postin pakettiautomaatit löytyvät Alepa Otaniemestä sekä metron lippuhallista. Postin kirjelaatikko sijaitsee A Blocin parkkipaikan puoleisten ovien vieressä.

A Bloc lehmuskuja kampuskortteli Kuva: Mikko Raskinen / Aalto-yliopisto

A Bloc

Otaniementie 12

Toimipisteet
A Bloc logo yellow

A Bloc (ulkoinen linkki)

Kauppakeskus A Bloc on Otaniemen kampuksen sykkivä sydän ja kohtauspaikka ravintoloineen, kahviloineen ja muine palveluineen. Suomen innovatiivisin kauppakeskus sijaitsee Aalto-yliopiston metroaseman yhteydessä.

Professor Riikka Puurunen, Professor Patrick Rinke and IT Application Owner Lara Ejtehadian holding sunflowers and diplomas
Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Aallon avoimen tieteen palkintojuhla toi aaltolaisia yhteen keskustelemaan avoimesta tieteestä

Viime viikolla kokoonnuimme A Gridiin juhlimaan Aallon avoimen tieteen palkinnon 2023 saajia ja keskustelemaan avoimesta tieteestä aaltolaisten kanssa.
Lahjoitus Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspisteeseen
Kampus Julkaistu:

Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspiste nyt A Blocissa

Boksi sijaitsee kauppakeskus A Blocin 1. kerroksessa R-kioskia vastapäätä ja on käytettävissä keskuksen aukioloaikojen mukaisesti.
Nainen lukemassa tabletilla
Opinnot Julkaistu:

Aalto EE julkaisee Alex-oppimisalustan: Uusi alusta muuttaa elämänlaajuista oppimista

Aalto University Executive Education (Aalto EE) lanseeraa kesäkuussa ensimmäisen version Alex-oppimisalustasta, joka on suunniteltu elämänlaajuiseen oppimiseen ja jatkuvaan ammatilliseen kehittymiseen. Alex tarjoaa yksilöllisiä oppimispolkuja, pieniä osaamiskokonaisuuksia ja ammatillisen kehittymisen ohjelmia, jotka sovittavat taidot yhteen alan tarpeiden kanssa. Alusta, joka kehittyy jatkuvasti uusilla ominaisuuksilla, kuten mobiilisovelluksella ja tekoälyn integroinnilla, asettaa uuden standardin ammatilliselle kehittymiselle Suomessa.
4G-5G-antenneja kampuksella
Kampus Julkaistu:

Valkohattuhakkerit pistävät taitonsa testiin Hack the Networks -tapahtumassa Otaniemessä

Aalto-yliopisto tarjoaa tapahtumaan harvinaislaatuisen 5G-testiverkon ja on mukana järjestämässä yhtä haastetta.