Kuntokeskus Liikku Otaniemi aukeaa A Blocissa

Kuntokeskus Liikku Otaniemi avataan 2.2.2022 klo 12 kauppakeskus A Blocin toiseen kerrokseen. Katso avajaistarjoukset ja testaa sali ilmaiseksi.
Nainen treenaamassa kuntosalilla
Kuva: Kuntokeskus Liikku

Testaa sali ilmaiseksi avajaispäivänä klo 12-19. Jäsenillä treeniaikaa on aina klo 23 saakka. Jatkossa saliin pääsee tutustumaan ilmaiseksi maanantaista keskiviikkoon klo 16-19.

Avajaisetuna liittyminen ja ensimmäinen treenikuukausi nyt yhteensä 9 euroa (norm. 29 € + 29 €) ja vuosijäsenyys 249 € (norm. 329 €). Edut ovat voimassa 28.2.2022 saakka ja koskevat Liikku Otaniemeä. Katso lisätietoja ja liity jäseneksi netissä: Liikku Espoo Otaniemi.

Kuntokeskus Liikku on elämäniloinen, raikas ja avara kuntosali, jossa ihmisillä on väliä. Liikussa jäsenyys on tehty helpoksi: liity jäseneksi netissä, nouda jäsenkorttisi automaatista ja treenaa, kun sinulle sopii. Sali on auki jäsenille vuoden jokaisena päivänä klo 5-23. Jatkossa kauppakeskus A Bloc on auki maanantaista sunnuntaihin klo 5-24.

Lisää treenifiiliksiä löydät Liikun Instagram-tililtä @kuntokeskusliikku.

Linkkejä

A Bloc lehmuskuja kampuskortteli Kuva: Mikko Raskinen / Aalto-yliopisto

A Bloc

Otaniementie 12

Toimipisteet
A Bloc logo yellow

A Bloc (ulkoinen linkki)

Kauppakeskus A Bloc on Otaniemen kampuksen sykkivä sydän ja kohtauspaikka ravintoloineen, kahviloineen ja muine palveluineen. Suomen innovatiivisin kauppakeskus sijaitsee Aalto-yliopiston metroaseman yhteydessä.

A Bloc ja Korkeakouluaukio talvella

Kauppakeskus A Blocin aukioloajat laajenevat

Jatkossa kauppakeskus A Bloc on auki maanantaista sunnuntaihin klo 5-24 Kuntokeskus Liikku Otaniemen avauksen myötä.

Skanskan kehitysjohtaja Jan Elfving esiintyy Rakennustekniikan päivässä 2024
Yhteistyö Julkaistu:

Rakennustekniikka kutsuu yrityksiä mukaan tulevaisuuden kehitystyöhön

Jo keväiseksi perinteeksi muodostunut rakennustekniikan laitoksen järjestämä sidosryhmätapahtuma Rakennustekniikan päivä pidettiin 25.4.2024 Dipolissa Otaniemessä.
Professor Riikka Puurunen, Professor Patrick Rinke and IT Application Owner Lara Ejtehadian holding sunflowers and diplomas
Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Aallon avoimen tieteen palkintojuhla toi aaltolaisia yhteen keskustelemaan avoimesta tieteestä

Viime viikolla kokoonnuimme A Gridiin juhlimaan Aallon avoimen tieteen palkinnon 2023 saajia ja keskustelemaan avoimesta tieteestä aaltolaisten kanssa.
Three female students studying

Hae siemenrahoitusta Aallon, KU Leuvenin ja Helsingin yliopiston yhteisille tutkimusprojekteille

Aalto-yliopisto, KU Leuven (Belgia) ja Helsingin yliopisto avaavat tutkimusyhteistyön käynnistämistä tukevan siemenrahoitushaun. Rahoitushaku on käynnissä 10. syyskuuta 2024 asti.
Lahjoitus Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspisteeseen
Kampus Julkaistu:

Kierrätyskeskuksen Boksi-lahjoituspiste nyt A Blocissa

Boksi sijaitsee kauppakeskus A Blocin 1. kerroksessa R-kioskia vastapäätä ja on käytettävissä keskuksen aukioloaikojen mukaisesti.